Raudteelaste ametiühing ei suuda lihtsalt
vaadata, kuidas valitsus ja tööandja nõutult pead vangutavad ja midagi ette ei
võta, nõudes mõlemalt konkreetseid vastuseid, milline tulevik on raudteel
Eestis.
"Nähes, et poliitika ja majandus käivad koos, on vale ütelda, et poliitilised otsused ei mõjuta majandust. Kolm kuud on möödas ajast, kui Venemaa piiras raudtee transiiti Eestisse ning sellest ajast ei tea töölised, mis neid ees ootab - see ei ole normaalne. See näitab suhtumist töötajasse. Valitsus ja tööandja on olemas, kui töötaja teenib neile raha ning, kui tekib probleem, pole lahendajaid. Kõik loodavad, et aeg toob selgitust ja veeretavad vastutust üksteise peale," ütles raudteelaste ametiühingu esimees Oleg Tšubarov.
Raudteelaste ametiühingu teatas, et 26. juulil otsustas ühingu juhatus vastu võtta konkreetseid otsuseid seoses transiidi probleemidega ja sellest tuleneva koondamisega.
Otsustati pöörduda Eesti Raudtee juhtkonna ja nõukogu poole, et saada vastuseid raudtee arenguplaanidest ja töötehnoloogia muutusest ning teavet selle kohta, milliseid muudatusi toovad need koondamises.
Lisaks otsustati veel kord pöörduda valitsuse poole, et küsida, millised on valitsuse sammud ja positsioonid Venemaa suhtes, ning korraldada ümarlaud, kus osaleksid osapooled, keda puudutab raudtee transiit. Sinna kuuluksid poliitikud, raudteede esindajad, ministeeriumi esindajad ärimehed ja ametiühingud.
Vastavalt saadud informatsioonile ja tulemustele kavatseb ühing valmistuda protestiaktsioonide läbiviimiseks. Aktsioonide täpne kuupäev ja kellaaeg ei ole veel kindel, kuid need peaksid toimuma kas augusti lõpus või septemberi alguses.
Raudteelaste ametiühing on avatud selleks, et probleeme arutada ja leida ka lahendusi. Ametiühing on mures töötajate tuleviku ja Eesti majanduse pärast tervikuna. Ametiühing loodab, et Eesti raudtee tulevik paraneb ning töötajad saaksid rahulikult edasi töötada ja elada.
Seotud lood
Eesti Raudteest koondatavatele inimestele
võib leevendust pakkuda tööjõuvajadus Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondises
ning Tallinna Autobussikoondises, teatas linna pressiteenistus.
Eilne raudteeõnnetus Jõhvi lähistel, mille
tagajärjel oli raudtee liikluseks suletud 20 tundi ja 20 minutit jättis Narva ja
Jõhvi vahele tee taastamist ootama kuus kaubarongi, teatas ettevõte.
Aasta esimesel poolel veeti mööda Eesti
Raudtee infrastruktuuri kokku 22,29 miljonit tonni veoseid, mis oli 0,7% rohkem
kui eelneval aastal.
Eesti Raudtee ei kinnita eile Eesti
Raudteelaste Ametiühingu pressikonverentsil välja öeldud väidet nagu tabaks
ettevõttes töötavaid inimesi kahe kuu pärast majandusraskused ja massiline
koondamislaine.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.