Eile, 4. oktoobril alustas tegevust
laenuportaal laenuvaatlus.ee, mis aitab laenuotsijal leida infot erinevate
pankade laenupakkumiste kohta.
Laenuportaali eesmärk on pakkuda laenuotsijatele kiiret ja mugavat võimalust erinevatest pankadest konkureerivate laenupakkumiste otsimiseks ning parima pakkumise leidmiseks, teatas portaali käivitaja.
Projekti vedaja Andres Juhkami sõnul soovitakse muuta klientide elu lihtsamaks. Laenuvaatlus.ee portaali kasutades ei pea klient kulutama aega laenupakkumise küsimisele erinevatest pankadest, vaid saab seda teha laenuvaatlus.ee kaudu. Pankade pakkumised vahendatakse laenuotsijatele portaali keskkonnas võrreldaval alusel, mis lihtsustab oluliselt kliendi valikut. Kliendi suurem informeeritus turutingimustest annab võimaluse leida sobivaim pakkumine.
"Hetkel vahendame klientide laenupakkumisi kaheksalt erinevalt pangalt ja finantseerimisasutuselt,” ütles Juhkam. Laenuvaatlus.ee liikmed on AmCredit, DnB Nord Pank, Krediidipank, Nordea Pank, Parex Pank, Sampo Pank, SBM Pank, Reval Credit.
Esialgu saavad eraisikust kliendid küsida läbi laenuvaatlus.ee konkureerivaid pakkumusi kodulaenule ning varaga tagatud tarbimislaenule.
Laenuvaatlus.ee kasutamine on klientidele tasuta.
Laenuvaatlus.ee on 100% Eesti kapitalil põhinev portaal, portaali eestvedajateks on ka Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas õppejõududena tegevad Andres Juhkam ja Kalle Ahi.
Seotud lood
Hansapanga värske laenuvõime uuringu järgi
on eestlased kuni 7-protsendilise intressi juures kahekümne
viieks aastaks võimelised võtma uusi kodulaene 20-25 miljardit krooni.
Laenuvõimalusi otsivale inimesele loodud
portaaliga laenuvaatlus.ee ei ole liitunud suuremad pangad Hansapank ja SEB.
Portaali omanik Andres Juhkam aga loodab, et nende otsus liituda vast alles
tuleb.
SEB pressiesindaja Silver Vohu ütles
aripaev.ee-le, et pank ei välista laenuotsijaile loodud portaaliga
laenuvaatlus.ee liitumist.
Hansapanga suhtekorraldusjuht Katrin
Isotamm ütles täna aripaev.ee-le, et pank vajab laenutaotlejaid aitava portaali
laenuvaatlus.ee-ga liitumiseks aega.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.