Endine Elioni juhatuse liige Irina Morozova
ütles, et on Eesti teenindustasemega väga rahul ning ARKis on ta kogenud
suurepärast teenindust.
„Estonia puiestee ARKi büroos,“ vastas Morozova tänasele päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“. „Fantastilised inimesed! Ning korralik ja kiire teenindus,“ kirjeldas ta oma kogemust.
Morozova märkis, et ta on küll Eestist palju ära, kuid on siinse teenindusega väga rahul. „Teenindajad on poes ääretult viisakad, vähemalt seal, kus mina Tallinnas liigun,“ ütles ta.
Seotud lood
Bonaparte´i kohviku, restorani ja Deli
omanik Kadri Kroon ütles, et siiras teenindus on parim ning tehniliselt
võib alati vigu teha.
Tallinna Kaubamaja müügi- ja
turundusdirektor Enn Parel ütles, et paraku on teenindaja amet Eestis paljudele
vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks, kuid paranemise märke on juba näha.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.