Mobiilioperaator Elisa klientide arv kasvas
aastaga 10% ehk 327 400 kliendini. Ettevõtte I kvartali ärikasum (EBITDA) oli
142,5 miljonit krooni, moodustades ettevõtte käibest 35,3%. Käive oli samal ajal
403,4 miljonit kooni, teatas firma.
„Elisa on aastaga kümnendiku võrra uusi kliente juurde võitnud,“ ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen. „Elisa teenis esimeses kvartalis 85,7 miljonit krooni kasumit, Elisa ärikasumi marginaal kasvas aastaga 35,3%ni. Elisa kliendiarvelduste maht on aastaga 8% kasvanud, kuid käive 7% vähenenud.“
„Käibelanguse põhjuseks on operaatoritevahelise sidumistulu mitte sisuline, vaid vormiline vähenemine, mis sõltus regulatsioonist ja muutus möödunud aasta novembris,“ selgitas Sami Seppänen. „Kuna Eesti mobiilsides on kiire kasvu ajad möödumas, peavad operaatorid leidma tulude suurendamiseks uusi võimalusi. Selle aasta tähtsaimaks märksõnaks on kindlasti 3G leviala arendamine.“
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu märkis, et hetkel on klientide jaoks üks olulisemaid ootusi andmesidekiiruste kasv ning mobiilne internet. „Elisa keskendub käesoleval aastal oma 3G võrgu arendamisele,“ selgitas Andrus Hiiepuu. „Kuigi Eestis kasvab mõningal määral ka kõneliiklus, on tulevik siiski andmeside, täpsemalt mobiilse interneti päralt. Mobiiltelefon loob meile vabaduse töötada ja lahutada meelt ükskõik kus ja ükskõik millal.“
Seotud lood
Mobiilsideoperaatori Tele2 turundusjuhi
Kristjan Seema sõnul on ettevõte kasvatanud teenusekasutajate arvu käesoleva
aasta esimeses kvartalis 2700 uue kliendi võrra.
Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul
kasvas ettevõtte kliendibaas esimeses kvartalis 4600 kliendi võrra. Suurt edu
tõi perepaktett koos 6-10aastastele lastele mõeldud Limpa
mobiiltelefonide müügiga.
Eelmisel aastal kasvas EMT lepinguliste
klientide arv 36 000 uue liituja võrra, ulatused aasta lõpuks 469 000
kliendini. See vastu vähenes aga ettemaksuga klientide ehk
kõnekaardi kasutajate arv 30 000 võrra, jäädes aasta lõpuks
296 000 kasutajani.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.