SA Dharma heategevuskeskuse juht Elle Kull
ei ole luksusautode maksustamise peale küll pikalt mõelnud, kuid esimesena
tekkis tal küsimus, et miks just luksusautod.
„Kui maksustada, siis kõik. Kes paneb paika, kust jookseb luksusauto piir? Ma küll ei ole autode maksustamise peale mõelnud, ma kuulsin küll uudistest sellest ettepankust, kuid ikkagi tekib küsimus, milleks teha vahet,“ vastas Kull, kelle sõnul toimib kõige parem võrdsuse printsiip.
Tänane päevaküsimus on: „Kas luksusautod tuleks maksu alla panna?“
Seotud lood
Sotsiaaldemokraadid käisid riigi
eelarvestrateegia töörühmas koalitsioonipartneritele välja idee kehtestada
luksusauto maks mootorsõidukitele, mille võimsus ületab 139 kW.
50% aripaev.ee tänasele lugejaküsimusele
vastanutest oli Sotsiaaldemokraatide riigi eelarvestrateegia töörühmas välja
käidud ideele, kehtestada luksusauto maks, vastu.
Lasterikaste Perede Liidu president Kalmer
Hütt ütles, et on põhimõtteliselt Sotsiaaldemokraatide välja käidud luksusautode
maksustamise idee poolt, sest tegemist on ikkagi kõikide inimeste ühisvara
kasutamisega teistest rohkemal määral.
United Motors ASi tegevjuht Toomas Pärna
ütles dv.ee-le,
et kui maksupoliitika hakkab soosima väiksema võimsusega autosid, viib see
tegelikult selleni, et saastatakse enam keskkonda.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.