Tallinki online-broneerimissüsteemis tuleb
summad ja soodustused igaks juhuks ise välja rehkendada, kuna Club One’i
liikmena sisse logides võib arvuti ette lüüa pakkumise, mis tähendab püsikliendi
jaoks rahalise võidu asemel pigem väikest kaotust.
Online-broneerimissüsteemi sisenemise järel pakuti kliendile reisisoodustust ehk kui Helsingi-Tallinna reisi tekikoha pileti hind oli Club One kliendile 485 krooni ja tagasisõidupileti hind 423 krooni, mis teeb kokku 908 krooni, siis koos süsteemi pakutud soodustusega tuli hinnaks 959 krooni. Proovides teha sama broneeringut ilma püsikliendina sisse logimata pakkus süsteem talle tõepoolest väiksema summa näol reisisoodustust, kirjutas Tarbija 24.
Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne ütles juhtumit kommenteerides aripaev.ee-le, et probleemiga tegeletakse.
Seotud lood
AS Tallink Grupp vedas tänavu aprillis 496
090 reisijat, mullu samas kuus oli reisijaid 550 317, selgus börsiteatest.
Uuringufirma TNS Emori poolt avaldatud
tööandjate maine uuringust selgus, et kõige mainekamad tööandjad erasektoris,
kuhu kõige suurem hulk inimesi oleks valmis kandideerima, on Tallink, Eesti
Energia, Hansapank ja Estonian Air.
Kui eestlastest kaptenid võivad ennast
Tallinki palgal olevate Soome ja Rootsi kolleegidega võrreldes tunda "valge"
inimesena, siis näiteks stjuardessid ehk kajutiteenindajad teenivad Skandinaavia
ametiõdedest kuni kolm korda vähem.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.