• OMX Baltic−0,4%270,49
  • OMX Riga0,14%871,89
  • OMX Tallinn−0,5%1 735,82
  • OMX Vilnius−0,01%1 041,01
  • S&P 500−0,1%5 995,41
  • DOW 30−0,57%44 039,59
  • Nasdaq −0,03%19 292,95
  • FTSE 100−1,22%8 025,77
  • Nikkei 225−0,4%39 376,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,28
  • OMX Baltic−0,4%270,49
  • OMX Riga0,14%871,89
  • OMX Tallinn−0,5%1 735,82
  • OMX Vilnius−0,01%1 041,01
  • S&P 500−0,1%5 995,41
  • DOW 30−0,57%44 039,59
  • Nasdaq −0,03%19 292,95
  • FTSE 100−1,22%8 025,77
  • Nikkei 225−0,4%39 376,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,28
  • 30.05.08, 16:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ERGO vähendab liikluskindlustuse vahendustasu

Alates 1. juulist vähendab ERGO maakleritele makstavat vahendustasu liikluskindlustuses kaks korda, võrdsustades selle ERGO kontorivõrgu vahendustasuga. Sellega vähendab ERGO survet liikluskindlustustariifide tõstmisele.
Kindlustusseltside poolt maakleritele makstavad liikluskindlustuse vahendustasud vajavad ERGO juhatuse liikme Sergei Vahnitski hinnangul ülevaatamist, sest ületavad oluliselt teenuse pakkumiseks tehtavaid kulusid. „Hetkel on maaklervõrgus liikluskindlustuse müük meile kallim kui ERGO kontorites, ehkki müügiprotsess on täpselt sama,” ütles Sergei Vahnitski.
Ettevõtte teatel on liikluskindlustuse kohustuslikkus ja jätkuv kahjumlikkus seltside jaoks samuti põhjused, miks vahendustegevuse tasusid korrigeerida. „Liikluskindlustuse müük on oluliselt lihtsam võrreldes muude kindlustusliikide müügiga, sest on kohustuslik. Seetõttu on loogiline, et ka vahendustasu selle teenuse osutamise eest peab olema väiksem võrreldes teiste kindlustusliikidega. Kuivõrd ERGO jaoks on liikluskindlustus samaväärne avaliku teenusega, mille eesmärgiks pole teenida kasumit, vaid pigem vältida kahjumlikkust, soovime muuta olukorda, kus vahendajatele on sellest kujunenud põhjendamatu kasumiallikas,” lausus Sergei Vahnitski.
ERGO otsusest võidavad Sergei Vahnitski hinnangul kliendid. „Vähendades maaklerile makstavat vahendustasu võidavad kokkuvõttes kliendid, sest selliselt väheneb vajadus liikluskindlustuse tariifide tõstmiseks. Loodan, et ERGO eeskuju järgivad ka teised kindlustusseltsid ja liikluskindlustuse tariifide tõstmise asemel keskenduvad vahenduskanalite efektiivsemale juhtimisele,” lausus Sergei Vahnitski.
2007. aasta lõpetasid kindlustusseltsid 145 miljoni kroonise liikluskindlustuse kahjumiga, hüvitades 35 131 kahjujuhtumit summas ligi miljard krooni. ERGO Kindlustuse kahjum liikluskindlustuses oli mullu 45,5 miljonit krooni. 2008. aasta esimese nelja kuuga on ERGO Kindlustus hüvitanud juba 3303 liikluskindlustuse kahjunõuet summas 63,6 miljonit krooni.
Keskmine hüvitis oli Eestis toimunud kahjujuhtumite korral eelmisel aastal 23 400 krooni. Samas on kannatanute ravikulud ja autode remondihinnad jätkuvalt kasvatanud ka ERGO keskmist liikluskindlustuse hüvitissummat, mis I kvartalis 2008 oli juba 26 000 krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 16.05.08, 18:49
ERGO Kindlustus maksis Malaga lennureisi kahju välja
ERGO Kindlustus maksis oma klientidele lennuplaanist maha võetud Malaga-Barcelona reisist tekkinud kahju välja, kuna kindlustusvõtjad ei saanud seda vältida.
Uudised
  • 21.05.08, 15:27
ERGO: meie peale kaevatakse alusetult
ERGO Kindlustus teatas aripaev.ee pärimisele, miks nende vastu on Finantsinspektsiooni esitatud kõige rohkem kaebusi, et need on alusetud.
Uudised
  • 22.05.08, 15:40
ERGO: oleme rämpsvõlakirjadest hoidunud
ERGO Varahalduse juhatuse liige Ege Metsandi teatas täna pärast seda, kui oli avaldatud uudis pensionifondide suurtest inveesteeringutest rämpsvõlakirjadesse, et kaaluteltud ja konservatiivne investeerimisstrateegia on aidanud ERGO-l sellistest instrumentidest hoiduda.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele