ERGO Kindlustus teatas aripaev.ee
pärimisele, miks nende vastu on Finantsinspektsiooni esitatud kõige rohkem
kaebusi, et need on alusetud.
"Enamusel juhtudest on olnud põhjuseks see, et kindlustusvõtja pole tutvunud kindlustustingimustega ning soovib seltsilt selliste kahjude hüvitamist, milleks pole alust," vastas ERGO Kindlustuse kommunikatsioonijuht Anu Vahtra-Hellat aripaev.ee-le.
Finantsinspektsiooni aruandest selgub, et ERGO kindlustuse vastu on esitatud kõige enam kaebusi.
Vahtra-Hellat leiab, et nende avalduste valguses ei saa tõmmata otsest paralleeli kahjukäsitluse kvaliteediga. Siiski möönab ta, et nende avalduste seas on ka selliseid, kus oleme oma varasemat otsust muutnud: näiteks 2 juhtumil oleme oma lepingu tingimusi kliendi kasuks tõlgendanud ning 1 juhtumil tulime kliendile osaliselt vastu ning maksime täiendava hüvitise.
Vahtra-Hellati sõnul on suure hulga kaebuste tekkimisel veel küks põhjus. "Juhime teadlikult oma klientide tähelepanu võimalusele lahendada keerukamad juhtumid kohtuväliselt ja saada hinnang meie otsusele kolmandalt osapoolelt," selgitas ta. Vastav selgitus on esitatud kõikide ERGO Kindlustuse ASi kindlustuspoliiside pöördel. Ükski Finantsinspektsioonile kaebuse esitanud klient pole vastuse saamise järgselt pöördunud hagiga kohtu poole, selgitab ta.
Lõpuks lisab ta, et ERGO Kindlustust tuleks võrrelda teiste kahjukindlustusseltsidega, mitte elukindlustusseltside ega pankadega, sest tegevusalad on erinevad.
Seotud lood
Alates 1. juulist vähendab ERGO
maakleritele makstavat vahendustasu liikluskindlustuses kaks korda, võrdsustades
selle ERGO kontorivõrgu vahendustasuga. Sellega vähendab ERGO survet
liikluskindlustustariifide tõstmisele.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.