Hiina alustas pühapäeval ametlikult sõda
kilekottide vastu, kuna riigis kulub kotte päevas juba 3 miljardit.
Uute seaduste kohaselt keelatakse täielikult eriti õhukeste kilekottide müük ja kasutamine. Põhjuseks see, et neid kasutatakse üldiselt vaid ühe korra ja visatakse siis minema. Tugevamate kottide eest peavad kaupmehed aga tasu küsima, kirjutas kauppalehti.fi.
Kui mõni kauplus kilekotte jätkuvalt tasuta jagab, ootab seda mitme tuhande kroonine trahv.
Keskkonnaaktivistid aga kardavad, et võimud ei suuda uute seaduste järgimist kontrollida, seda eriti väikestes kohtades.
Hiinaga samaväärselt karmid seadused on kilekottide suhtes kehtestanud näiteks Iirimaa, Rwanda ja Bangladesh.
Seotud lood
Esimene samm, mida inimesed tavaliselt
keskkonnaprobleeme teadvustades teevad, on korduvkasutatavate poekottide
hankimine. Nagu kõigega siin maailmas, on ka taaskasutatavate poekottidega
võimalik liiale minna. Sedavõrd palju liiale, et keskkonnasõbralik kaup muutub
lausa keskkonnavaenulikuks.
Loe ka: Juhuse läbi sündinud kilekotil 75.
juubel
Whole Foods Market, kes mullu lasi
ringlusse 150 miljonit kilekotti, teatas nende kasutamise lõpetamisest.
Eesmärgiga muutuda roheliseks
linnaks, kavatseb London keelata kauplustel ostjatele kilekottide jagamise.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.