Selgituseks tänases (11.07.2008) Äripäeva
artiklis „Iizi on kahtlusalune Eesti suurimas infolekkes” avaldatud infole
kinnitab ERGO Kindlustus, et hetkel ei kujuta tehtud masspäring ERGO klientidele
ohtu, sest nii ERGO kui LKF on võtnud tarvitusele meetmed selle vältimiseks.
„ERGO on käskinud päringu tegijatel päringu teel saadud andmed kustutada. Samuti on ERGO lõpetanud igasuguse koostöö IIZI Kindlustusmaakler ASiga,” ütles juhatuse liige Sergei Vahnitski.
Tänases Äripäevas (11.07.2008) kirjutatakse sellest, et Iizi Kindlustusmaakler ASi ja IT-arendusfirmat Indium kahtlustatakse osaluses Eesti kindlustusturu ajaloo suurimas ebaseaduslikus masspäringus. Ebaseadusliku masspäringu avastas Eesti Liikluskindlustuse Fond (LKF) oma keskse infosüsteemi rutiinse kontrolli käigus, kui tuvastas, et OÜ Indium on ebaseaduslikult teinud Iizile usaldatud paroolidega masspäringu ERGO liikluskindlustuse kliendiandmete kohta. Viimast vaatamata sellele, et ERGO on maakleritega sõlmitud koostöölepingutes selgesõnaliselt keeldunud kolmandatele osapooltele infosüsteemide paroolide edastamise ja andmete õigustamatu töötlemise. Sellega seoses algatas Põhja Politseiprefektuur 11. juunil kriminaalmenetluse .
Seotud lood
IIZI Kindlustusmaakleri juhatuse esimees
Risto Rossar ütles, et IIZI vastu esitatud süüdistused on põhjendamatud ning me
teeme omalt poolt kõik, et välja selgitada, miks LKF meid infolekkes süüdistanud
on.
ERGO kahjukindlustuse käibenumber on
tänavu esimesel poolaastal kasvanud 14% ja kasum 53%, põhjuseks soodsam
hind, mis meelitab kliente ligi.
Eesti suurim kindlustusmaakler Iizi on koos
IT-arendusfirmaga Indium ja selle juhi Indrek Soonestega tõmmatud
kriminaalmenetlusse, kus neid kahtlustatakse osaluses Eesti kindlustusturu
ajaloo suurimas infolekkes.
Loe homsest Äripäevast, kuidas Eesti suurim
kindlustusmaakler Iizi on endale koos IT-arendusfirmaga Indium tõmmanud kaela
kriminaalmenetluse, kus neid kahtlustatakse ühes Eesti suurimas
infovarguses.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.