Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
ERGO suurendas kasumit tänu soodsale hinnale
ERGO kahjukindlustuse käibenumber on
tänavu esimesel poolaastal kasvanud 14% ja kasum 53%, põhjuseks soodsam
hind, mis meelitab kliente ligi.
ERGO Kindlustuse kommunikatsioonijuht Anu Vahtra-Hellat märkis aripaev.ee-le, et kasumi kasvu taga oli liikluskindlustuse soodsam hind. "On ju selge, et inimesed valivad kindlustusseltsi peamiselt hinna järgi," märkis Vahtra-Hellat.
Tema sõnul läks ka kaskokindlustuses hästi, ehkki automüük on kukkunud seoses majanduse jahtumisega. Vahtra-Hellati hinnangul aitas väga hästi kliente meelitada tasuta autoabi teenus. "See kulutus tasub ennast väga ära, sest kuus tuleb anda autoabi vaid umbes 100 kliendile," märkis ta.
Viimase, ent mitte kõige ebaolulisema põhjusena tõi ta välja ka selle, et esimesel poolaastal ei tulnud väga suurt kahju.
Oktoobri esimesel päeval avasid ERGO
Kindlustus ja UniCredit Bank Eesti filiaal ühiskontori Tallinnas Liivalaia
tänaval, kuhu oodatakse nii era- kui ärikliente.
Selgituseks tänases (11.07.2008) Äripäeva
artiklis „Iizi on kahtlusalune Eesti suurimas infolekkes” avaldatud infole
kinnitab ERGO Kindlustus, et hetkel ei kujuta tehtud masspäring ERGO klientidele
ohtu, sest nii ERGO kui LKF on võtnud tarvitusele meetmed selle vältimiseks.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.