Kui veel augustis langes automüük võrreldes
2007. aastaga 40%, siis septembriks suutsid automüüjad langustempo pidurada 24%
võrreldes mulluse septembri müügitulemusega.
Kümnest suuremast automüüjast suutis müüki kasvatada vaid Nissan, mis saavutas mullusega võrreldes 18%se kasvu.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu andmetel langes Eestis uute autode müük 24%. 2008. aasta septembris müüdi 1714 sõiduautot, mullu samal ajal oli see number 2244 autot. Langus 24%.
Müügiliider on endiselt Toyota, mida müüdi 185 tükki, võrreldes mullusega on langus 38%. Teist kohta hoiab Honda 175 müüdud sõidukiga. Honda müüjad on suutnud languse hoida 23% juures. Kolmandaks tõusis Citröen 124 müüdud autoga.
Uskumatu müügikasvuga paistab silma Fiat. Kui 2007. septembris müüdi vaid 25 Fiati sõiduautot, siis möödunud kuul läks kaubaks neid 62, mis teeb kasvuks 148%.
Kõige suurem kukkuja on Peugeot. Mullu müüdi 82 Prantsuse sõiduautot. Tänavu vaid 18, mis teeb müügi languseks 78%.
Seotud lood
Automüügi esikümnes oli oktoobri arvestuses
suurim langeja Ford, kelle müük langes oktoobris 58% ehk 61 autoni 144 autolt.
Nissaneid ja Fiatte müüva Fakto Auto ASi
juht Urmas Kirtsi ütles, et langeval autoturul on nende trumbiks olnud Nissani
linnamaastur Qashqai.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.