• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 30.10.08, 08:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paberi tootmine Eestis hääbub

Peale Kehra valmistatakse Eestis paberit veel vaid Põlvamaal Räpinas, kus töödeldakse vanapaberit, roosiline pole aga kummagi vabriku tulevik.
Kui aastakümnete eest tegutses Eestis mitu paberivabrikut, siis nüüd on see tööstusvaldkond hääbunud pea olematuks ning suurt tulevikku ettevõtjad ise oma äril ei näe, kirjutas Postimees.
Räpina paberivabriku juhi Mihkel Peedimaa sõnul on Eesti paberitööstuste roll Euroopas ja maailmas olematu ja ainus võimalus siin ellujäämiseks on leida endale nišš, kus tegutseda.Investeeringuid moodsatesse tootmisseadmetesse paberitööstustes tehtud pole ja ning seetõttu on üsna tõenäoline, et ühel hetkel kaob see valdkond Eestist täielikult.

Seotud lood

Uudised
  • 29.10.08, 16:49
VIDEO: Kehralased on vabriku sulgemisest löödud
"Ma ei tea, millised tunded võivad töötajatel olla," kommenteerib Horizon Tselluloosi ja Paberi ASi juhatuse liige Aime-Kersti Kelder.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele