Kuressaare haigla loodab kohalikes spaades
toimuvate koondamiste tõttu saada leevendust oma tööjõuprobleemidele.
Meie Maa andmeil puudutab kollektiivne koondamine enam kui paarikümmet inimest Saaremaa Spa Hotellide Saaremaa Valss, Meri ja Rüütli toitlustus- ja raviosakonna töötajatest.
Aastaid rikkalikke kaasaegseid ravi- ja majutusvõimalusi pakkunud Saaremaa Spa Hotellide raviosakonna juhataja Ivar Vipp möönis, et töötajate koondamine käib praegu üldise majandusseisuga kaasa ja ettevõte seda ei varja. «Koondamine tuleb lähtuvalt sellest, et klientide arvu vähenemise tõttu oma tööd optimeerida,» selgitas Vipp ja lisas, et see ei tähenda ettevõtte teenuste hulga vähenemist.
Vipi sõnul on lisaks kaalumisel, kas ja milline Saaremaa Spa Hotellidest sulgeb jaanuariks–veebruariks uksed. Vaatame novembri jooksul, milliseks broneeringud jaanuaris ja veebruaris kujunevad,” nentis Vipp ning lisas, et tegelikult on aasta esimesed kuud alati Kuressaares spaa hotellides olnud mitte kõige parema täituvusega.
Kuressaare haigla juhatuse esimehe Viktor Sarapuu andmeil jääb praegu puuduolevate inimeste arv haiglas kümne ringi. Haigla kodulehe andmeil otsib raviasutus oma meeskonda hooldajat hooldekodusse, põetajaid ja elektrikku.
Seotud lood
Spaahotell Laine võõrustab sel aastal
arvuliselt vähem turiste kui seda tehti eelmisel aastal, kuid välisturistide osa
kahanenud ei ole.
Eestis laiendab töötusekoll oma haaret, aga
tervishoiusektorisse tal asja pole - võrreldes möödunud aasta sügisega on
tööpakkumiste hulk hoopis suurenenud.
Viimastel aastatel üle Eesti üheks
moearenduseks muutunud spaaprojektid on kõikjal soikumas. Siiski leidub aasta
eest tervisekeskust arendama asunud ettevõtjaid, kes tööd jätkavad.
Ida-Eesti sanatooriumide juhid kinnitavad,
et konkurents on läinud üsna karmiks ning seoses uute spaade kerkimisega
Narva-Jõesuusse ja Rakveresse väheneb peamiselt siseturistide hulk.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.