Tallinna kesklinna valitsuse sotsiaalhoolekande osakonna juhataja Marje Paljak oli üllatanud, et riik on rangelt keelanud elektriautode halvustamise, ning kinnitas, et neid ei ole keegi keelanud.
„Hommikul tuli meil see teema jutuks. Mina olin üllatunud, sest meil ei ole midagi sellist keelatud teha,“ rääkis Paljak.
Paljak kahtleb, et selline keelamine on üldse võimalik. „See oleks ebaeetiline ja sellist asja tõesti teha ei saa,“ lausus Paljak.
„Meie olime esimesed, kes elektriautod said. Meid koguti kokku ning räägiti sellest, milliseid küsimusi võivad ajakirjanikud esitada. Kuidas me vastata tohime, seda ei öelnud keegi,“ nentis Paljak. Tema sõnul arutati küsimusi sellepärast, et näiteks kui küsitakse midagi tehnilise poole pealt, siis sotsiaaltöötajad seda ei tea.
Autouudiste portaal whatcar.ee kirjutab sellest, et läbielamistest elektriautoga pajatanud sotsiaaltöötaja keeldus enda nime all infot jagamast, sest riik keelas autosid halvustada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
See on absurd, et üks sotsiaaltöötaja väidab, et riik on keelanud elektriautosid halvustada. Kui selline soovitus oleks tulnud, siis meie ei oleks saanud sellele alluda, lausus Tartu linnapea Urmas Kruuse.
Muhu valla sotsiaalhooldaja Aili Õige sõnul on elektriauto praegu maal mänguasi, kuna talvel saab sellega sõita vaid Liiva aleviku vahel ja äärmisel juhul Orissaarde.
Läbielamistest elektriautoga pajatanud sotsiaaltöötaja keeldus enda nime all infot jagamast, sest riik keelas autosid halvustada, kirjutab autouudiste portaal whatcar.ee.
TTÜ sõlmis Mitsubishiga lepingu elektriautode kasutamise uurimiseks ja teadvustamiseks.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.