• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 15.02.12, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu linnapea: elektriauto kriitikakeeld on absurd

See on absurd, et üks sotsiaaltöötaja väidab, et riik on keelanud elektriautosid halvustada. Kui selline soovitus oleks tulnud, siis meie ei oleks saanud sellele alluda, lausus Tartu linnapea Urmas Kruuse.
„See on halb nali või kellegi pahatahtlikkus,“ naeris Kruuse, kes ei usu, et sotsiaalministeerium on keelanud elektriautosid halvustada.Ta selgitas, et küsimus ei ole millegi halvustamises, sest tegu on suure ning erakordse projektiga. „Projektil on mitu positiivset eesmärki ja lisaks sellele osutuvad elektriautoga teenuseid inimesed, kelle teenuse osutamise kvaliteet on läinud paremaks,“ märkis Kruuse.
„Kui meil oleks midagi väga negatiivset öelda, siis ma ei ole lugenud kuskil sellist asja, et meil on keelatud seda teha. See tundub minu jaoks absurdne,“ lausus Kruuse.
Kruuse kinnitas, et ta on sotsiaalministriga Tartus autosid ka üle andnud ning ei ole kuulnud ühtegi soovitust, kuidas tuleks meediaga suhelda. „Kui selline soovitus oleks isegi tulnud, siis meie ei oleks saanud sellele alluda. See läheks meie põhimõtetega vastuollu. Meid huvitab realistlik olukord. Meie ei ostnud neid autosid mainekujunduslikus mõttes. Meid huvitab ekspluateerimine ja selle hind pikemas perspektiivis. Kavatseme oma sotsiaalhoolekannet arendada ka tulevikus," selgitas Kruuse.
„Mis kasu on sellest, kui me ilustaksime informatsiooni. Tehasele on kasulik, kui ta saab mittemoonutatud informatsiooni,“ tõdes Kruuse.
Kruuse sõnul jälgivad nad, mis elektriautodega meie kliimas toimub, ning vaatavad pikemat perspektiivi. „Meil puudub pikaajaline kogemus nende kasutamisel ning õpime neid paremini kasutama,“ rääkis Kruuse.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele