Uuest strateegiast hoolimata tõi teine kvartal Estonian Airile hiigelkahjumi. Uude kvartalisse plaanib lennufirma juht Tero Taskila kulude kokkuhoiu.
Taskila möönis, et ettevõte alahindas muutuste määra, mida organisatsioon vajas. Teostus jäi nõrgaks mitmes punktis – alates 2011. aastast langes keskmine tulu reisija kohta seitse, kütusekulu suurenes 32 protsenti, lennupargi vahetus oli oodatust kallim.
“Efektiivsuse suurendamine on 2012. aasta teises pooles meie põhieesmärk,” teatas Taskila. “2012. aasta teine pool tuleb parem, kui eelmine aasta.”
Taskila sõnul on plaan säästa 2012. aasta lõpuni 4 miljonit eurot. Kohad, kust kokku hoida, on juba leitud. Nõrka kasumit näidanud liinid suletakse või muudetakse hooajaliseks, töötajaid vähendatakse 15 protsendi ulatuses.
Täna lõppeb ka pilootide ametiühingu ja ettevõtte vaheline kollektiivkokkulepe. Taskila lubas, et üsna pea algavad uued läbirääkimised uue kokkuleppe vormistamiseks.
“Sellise, mis rahuldab mõlemaid pooli,” sõnas Taskila.
5 fotot
- Raasukeselt intervjuu kätte saamiseks ei aidanud ka palved. Foto: Raul Mee
Seotud lood
Ärimehe ja poliitiku Tõnis Paltsu hinnangul eelistaks tema Air Balticu rohelisele Executive kaardile sinist Estonian Airi oma.
Estonian air avalikustas täna, et ettevõte kuue kuu kahjum ulatub 14,9 miljonini euroni. Müügitulu suurenes esimesel poolaastal 24 protsenti, kasvades 43,9 euroni,
Estonian Air avalikustas kuue kuu kahjumi, milleks on 14,9 miljonit eurot.
Maailma enimloetud lennundusajakiri Airliner World tõstab Estonian Airi esile eeskätt ettevõtte kiire arengu, paindlikkuse ja uuendusliku mõtlemise eest.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.