Tänasest alustasid pooleteise aasta pikkust kooliteed 25 Eesti ettevõtete ekspordijuhti.
Ekspordimüügi oskusi hakkavad nad keskmiselt viie tunni jooksul nädalas viimistlema Suurbritannia ja Kanada rahvusvahelistes ekspordijuhtide e-õppe programmides.
Programmi koordineeriva Marketingi Instituudi juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul on kõik programmi pääsenud ettevõtted tugeva ekspordipotentsiaaliga ja kõrgelt motiveeritud.
"Kuigi programmi pääsemise vastu tundis huvi üle 120 ettevõtte, saime siiski vastu võtta vaid 25 inimest, kelle taga seisvad ettevõtted omavad EASi hinnangul kõige suuremat potentsiaali oma ekspordimahtude tõstmiseks läbi rahvusvaheliste müügioskuste viimistlemise," kinnitas ta pressiteates.
Programmi pääsesid ekspordi müügijuhid järgmistest ettevõtetest: Nortal AS, DSV Transport AS, AS Harju Elekter Elektrotehnika, Ramboll Eesti AS, Mindware OÜ, Fratelli Grupi OÜ, T-Tammer OÜ, Kroonpress AS, K-Print OÜ, Hansadoor OÜ, Paar OÜ, Maru Metall AS, Ilmre AS, EE Tehnoloogiatööstus AS, Võru Juust AS, Estover OÜ, Edelstein OÜ, Nett AS, Frontier Hockey OÜ, Kroonipuu OÜ, Fennobed OÜ, Pinest AS, Rexest Grupp OÜ, Sangar AS, Elion Ettevõtted AS.
Programmis sai osaleda iga eksporditöötaja, kes valdab vabalt eesti ja inglise keelt ning töötab ettevõttes, mille viimase majandusaasta käive on üle 200 000 euro ning eksport vähemalt 100 000 eurot.
18 kuud vältava koolituse hind jääb tänu EASi ja Euroopa Sotsiaalfondi toele ühe koolitatava kohta 1500 euro sisse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Homme saavad diplomi kätte 25 noort ekspordi müügijuhti, kes läbisid EASi aastase koolitusprogrammi Ekspordirevolutsioon.
Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits alustas oma ekspordikoolituste kogemuste vahendamist nelja Euroopa riiki.
Marketingi Instituudi juhataja Anu-Mall Naarits kirjutab Swedbanki ettevõtja infoportaalis kuuest enimlevinud veast, mida eksportöörid teevad.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) alustab koostöös Marketingi Instituudiga 18kuulist eksporditöötajatele suunatud distantsõppe programmi.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.