Toyota võttis möödunud aastal rekordilise 9,75 miljoni sõidukiga taas müüduima auto tiitli, edestades rivaale General Motorsit ja Volkswagenit.
Võrreldes 2011. aastaga tõusis Toyota müük eelmisel aastal 22,6 protsenti, mis on 75aastase autotootja rekordiline müüginumber. Toyota hoidis ka 2008 ja 2010 müüduima auto tiitlit, kuid langes 2011. aastal kolmandale kohale GMi ja Volkswageni järel, kirjutas CNBC.
GM müüs eelmisel aastal 9,28 miljonit sõidukit, mida on 2,9 protsenti rohkem kui aasta varem.
Nissan Motors teatas täna, et müüs eelmisel aastal maailmas rekordilised 4,94 miljonit sõidukit. Honda Motors müüs 3,82 miljonit sõidukit, mis on 19 protsenti rohkem kui 2011. aastal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi paar nädalat on veel jäänud, siis kõigi eelduste kohaselt hõivab taas maailma suurima autotootja tiitli Toyota Motor, samas kui senine liider General Motors võitleb Volkswageniga teise koha eest.
BMW tahab koostööd teha Toyotaga, et toota sportautot ja laiendada omavahelist partnerlust, vahendas Bloomberg.
Toyota müük Hiinas langes novembris 22,1 protsenti seoses Jaapani ja Hiina territoriaalvaidluse pärast.
Igal aastal toovad autotootjad turule oma poolsada uudismudelit, millest nii mõnigi leiab vaid üksiku ostja, teine seevastu kujuneb tõeliseks müügihitiks. Millised on alanud aasta olulisemad uudismudelid, kui arvestada eestlaste seniseid autoostuharjumusi?
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.