Volkswageni kontsern plaanib võidelda Euroopas kahanevate müüginumbritega 60 uue või uuendatud mudeliga ja seda aasta lõpuks, kirjutab whatcar.ee.
Hannoveris toimunud aktsionäride koosolekul teatas kontserni juht Martin Winterkorn, et ettevõtte eesmärk on jäänud samaks – haarata maailma suurima autotootja tiitel.
Euroopa suurim autotootja sihib suuremaid müüginumbreid ja käivet ja seda tänu uutele Volkswagen Golfi ja Škoda Octavia mudelitele. Samuti on oodata uut Audi A3 sedaani, mida peaks saatama edu eelkõige Hiina ja USA turul.
Ettevõte loodab, et just need mudelid aitavad saada üle kahanevatest müüginumbritest Euroopas, kus nõudlus on lähenemas viimase 20 aasta madalpunktile.
Volkswageni kontserni luksusautomargid annavad üle poole ettevõtte kasumist, mistõttu pannakse suuremat rõhku just sellele turuosale. Porschelt on oodata järgmise aasta alguses uut maasturit Macan, samuti jätkub Bentley maasturi arendustööd.
Škoda plaanib laieneda kuue mudeliga Hiinasse, Seati põhirõhk on pandud uue luukpära Leon edusse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Volkswagen plaanib USA turule tuua tagasi Phaetoni sedaani, kui autotootja tahab taastada kasvu ühel vähestest turgudest, mida seni pole suudetud murda, vahendas Bloomberg.
Pärast veerandit 2013. aastast on Volkswagen järjest lähemal enda suurele eesmärgile müüa aastas 10 miljonit autot ning tõusta maailma suurimaks autotootjaks.
Kuigi aeglasemaks tempos kui aasta tagasi, rühkis Ühendriikide automüük veebruaris taas üles. General Motors oli tegija, Ford pettumus.
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.