Norra Schibstedi kommunikatsioonijuht Anders Rikter enne Eesti Meedia müüki ametlikke kommentaare ei anna, kuid lisaks Eestile müüakse veel tegevusi.
Rikteri selgitusel omab Schibsted Eesti Meediat alates 1998. aasta juunist ning ettevõte on uhke, et Eesti Meedia on nende omanduses kujunenud küpseks, finantsiliselt tugevaks ja strateegiliselt hästi positsioneerivaks meediakontserniks Baltimaades. "Jagame Eesti Meedia juhtkonnaga oma nägemust ja väärtusi Eesti Meedias," märkis ta.
Müük on osa Schibstedi pidevast strateegilisest arengust. "Schibstedi pideva strateegilise arengu tagamiseks on meie kohustus kontrollida, kas me oleme parimad omanikud kõikidele meie portfellis olevatele ettevõtetele. Võime kinnitada, et strateegia ühe osana oleme juhtkonnaga läbi vaadanud ning arutanud alternatiivseid lahendusi," teatas Rikter.
Eesti Meedia müük hõlmab endas ka Schibsted Balticsi kui Eesti Meedia osa müüki. Lepingu sõlmimisel teeb ettevõte ametliku teadaande ning vahepealsel perioodil kommentaare ei anna, kinnitas ta.
Seotud lood
Eesti Meedia müügiteemas on tänaseni vastuseta olulisim küsimus – kes ikkagi on Mart Kadastiku ja teiste Eesti Meedia juhtide taga olevad investor(id)? On see Margus Linnamäe?
Postimehe vastutav peatoimetaja Anvar Samost ei soovinud kommenteerida ettevõtte emafirma AS Eesti Meedia võimalikku juhtkonnapoolset väljaostu.
Norra meediakontserni Schibsted ametiühing avaldas vastuseisu ettevõtte Balti äride müügile.
JP Morgani tütarfirma hindab, et konservatiivse hinnangu põhjal on Norra meediakontserni Schibstedi äridest Kanal 2 väärtusetu ning Eesti Meedia odav.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.