Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Schibsted: müüme
Norra Schibstedi kommunikatsioonijuht Anders Rikter enne Eesti Meedia müüki ametlikke kommentaare ei anna, kuid lisaks Eestile müüakse veel tegevusi.
Rikteri selgitusel omab Schibsted Eesti Meediat alates 1998. aasta juunist ning ettevõte on uhke, et Eesti Meedia on nende omanduses kujunenud küpseks, finantsiliselt tugevaks ja strateegiliselt hästi positsioneerivaks meediakontserniks Baltimaades. "Jagame Eesti Meedia juhtkonnaga oma nägemust ja väärtusi Eesti Meedias," märkis ta.
Müük on osa Schibstedi pidevast strateegilisest arengust. "Schibstedi pideva strateegilise arengu tagamiseks on meie kohustus kontrollida, kas me oleme parimad omanikud kõikidele meie portfellis olevatele ettevõtetele. Võime kinnitada, et strateegia ühe osana oleme juhtkonnaga läbi vaadanud ning arutanud alternatiivseid lahendusi," teatas Rikter.
Eesti Meedia müük hõlmab endas ka Schibsted Balticsi kui Eesti Meedia osa müüki. Lepingu sõlmimisel teeb ettevõte ametliku teadaande ning vahepealsel perioodil kommentaare ei anna, kinnitas ta.
Eesti Meedia müügiteemas on tänaseni vastuseta olulisim küsimus – kes ikkagi on Mart Kadastiku ja teiste Eesti Meedia juhtide taga olevad investor(id)? On see Margus Linnamäe?
Kui majandusnäitajad langevad, tõuseb vajadus turvateenuste järele, sest kuritegevus hoogustub. G4Si juhatuse esimees Priit Sarapuu ütles, et enim toimub kuritegusid just mehitamata valvega väliobjektidel, kus pimeda aja saabudes on kurjategijatel mugav tegutseda.