Norra Schibstedi kommunikatsioonijuht Anders Rikter enne Eesti Meedia müüki ametlikke kommentaare ei anna, kuid lisaks Eestile müüakse veel tegevusi.
Rikteri selgitusel omab Schibsted Eesti Meediat alates 1998. aasta juunist ning ettevõte on uhke, et Eesti Meedia on nende omanduses kujunenud küpseks, finantsiliselt tugevaks ja strateegiliselt hästi positsioneerivaks meediakontserniks Baltimaades. "Jagame Eesti Meedia juhtkonnaga oma nägemust ja väärtusi Eesti Meedias," märkis ta.
Müük on osa Schibstedi pidevast strateegilisest arengust. "Schibstedi pideva strateegilise arengu tagamiseks on meie kohustus kontrollida, kas me oleme parimad omanikud kõikidele meie portfellis olevatele ettevõtetele. Võime kinnitada, et strateegia ühe osana oleme juhtkonnaga läbi vaadanud ning arutanud alternatiivseid lahendusi," teatas Rikter.
Eesti Meedia müük hõlmab endas ka Schibsted Balticsi kui Eesti Meedia osa müüki. Lepingu sõlmimisel teeb ettevõte ametliku teadaande ning vahepealsel perioodil kommentaare ei anna, kinnitas ta.
Seotud lood
Eesti Meedia müügiteemas on tänaseni vastuseta olulisim küsimus – kes ikkagi on Mart Kadastiku ja teiste Eesti Meedia juhtide taga olevad investor(id)? On see Margus Linnamäe?
Postimehe vastutav peatoimetaja Anvar Samost ei soovinud kommenteerida ettevõtte emafirma AS Eesti Meedia võimalikku juhtkonnapoolset väljaostu.
Norra meediakontserni Schibsted ametiühing avaldas vastuseisu ettevõtte Balti äride müügile.
JP Morgani tütarfirma hindab, et konservatiivse hinnangu põhjal on Norra meediakontserni Schibstedi äridest Kanal 2 väärtusetu ning Eesti Meedia odav.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.