Tallinki juht ja omanik Enn Pant lausus Äruipäeva konverentsil Äriplaan 2014, et aastaks 2015 on oodata ilmselt piletihindade tõusu Tallinki laevadel.
Alates 2015. aasta 1. jaanuarist hakkab kehtima kütuse 0,1% väävlidirektiiv. „Nagu ka Siim Kallas on öelnud, et kindlasti tuleb leida lahendusi, keegi ainult ei tea, kuidas neid lahendusi leida. On üle elatud tax free kadumine ja palju teisi asju, eks elatakse see ka üle,“ märkis Pant ja lisas, et aastal 2015 tuleb Tallinkis ilmselt piletihindade tõus, mitte niivõrd inimestele, kuivõrd just cargole.
„Ega nutma ka ei hakka, viimasel kümnendil on laeva kütusehinnad kolmekordistunud. Tallinkisse tulles maksis laevapilet 300 krooni, nüüd maksab 20 eurot, tund tennist maksab Tallinnas 25 eurot,“ märkis Pant.
Täismahus ettekanded konverentsilt ilmuvad homme Äripäeva paberlehes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Järgmisel aastal Läänemerel kehtima hakkama pidanud ELi lämmastikoksiidi heitkoguste piirangute jõustumine võidakse lükata viis aastat edasi.
Väävlidirektiivi rakendumine ei mõjuta merevedude liikumist maanteedele, leidis logistika ja ekspedeerimise assotsiatsiooni juhatuse esimees Alvar Tõruke.
Eesti õigusteenuste turu maht võiks 2014 kasvada 3-5 protsenti, ennustas vandeadvokaat Aivar Pilv täna Äriplaanil esinedes.
Täna algas Äripäeva majanduskonverents Äriplaan 2014, kus Eesti mõjukad, autoriteetsed ja aktiivsed suuromanikud räägivad oma ootustest ja hirmudest, eelarvest ja äriplaanist.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.