• OMX Baltic0,54%298,54
  • OMX Riga1,1%864,55
  • OMX Tallinn0,12%1 951,82
  • OMX Vilnius0,2%1 149,61
  • S&P 5000,79%5 405,97
  • DOW 300,78%40 524,79
  • Nasdaq 0,64%16 831,48
  • FTSE 1000,84%8 202,4
  • Nikkei 2250,84%34 267,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,95
  • OMX Baltic0,54%298,54
  • OMX Riga1,1%864,55
  • OMX Tallinn0,12%1 951,82
  • OMX Vilnius0,2%1 149,61
  • S&P 5000,79%5 405,97
  • DOW 300,78%40 524,79
  • Nasdaq 0,64%16 831,48
  • FTSE 1000,84%8 202,4
  • Nikkei 2250,84%34 267,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,95
  • 19.12.13, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu soovib Rail Balticu trassi muuta

Leedu soovib seni Kaunast läbinud Rail Balticu projekti trassi muuta nii, et raudteeühendus läbiks ka Vilniust, ütles Rail Balticu projektijuht Indrek Sirp.
"Täna pole veel selgust, kuidas see ettepanek võib mõjutada käimasolevat projekti ning selleks peab Leedu läbi viima täiendava uuringu,“ ütles Sirp majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi vahendusel.
Ministeeriumi teatel on osapooled enamikes küsimustes jõudnud kokkuleppele, mis puudutab Balti riikide töögruppide vahelistes kõnelustes raudteeühenduse Rail Baltic aktsionäride lepet.
Rail Baltic on Eestit, Lätit ja Leedut ühendav 1435 millimeetrise rööpme laiusega (nn Euroopa laius) elektrifitseeritud raudteeühendus, mis kulgeb Tallinnast Riia ja Kaunase kaudu Varssavisse. Laiema koridorina hõlmab Rail Baltic põhjast nii Skandinaaviat kui Venemaad ja teiselt poolt Lääne-Euroopat.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele