Suurte segaduste saatel 1. jaanuarist Eesti reisirongiliiklust korraldava riigiettevõte AS Eesti Liinirongid juhid selgitavad täna toimunut.
"Kuna reisirongiliikluse ümberkorraldamisel on esinenud mitmeid tõrkeid, soovime teile anda ülevaate uute rongide esimestest päevadest ning selgitada, millised lahendused soovime tõrgetele leida," teatas kaubamärki Elron kasutav ettevõte.
Elroni probleemide nimekiri on pikk: veebileht ei avanenud, vedurijuhil polnud väljumise kohta infot ja rong ei sõitnud, jaamas olid tühjad tablood, alati polnud kohal piletimüüjaid, rong väljus lubatust erinevast jaamast jms.
Elroni Pääsküla depoos toiimuval pressibriifingul annab ettevõtte juht Andrus Ossip ülevaate uute rongide ja süsteemide käivitamisest. Pressiüritusel osalevad veel juhatuse liige Riho Seppar ja nõukogu esimees Toivo Promm.
Seotud lood
Uute rongidega kaasneva segaduse puhul pidas Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip suurimaks veaks asjaolu, et piletimüügi arendamisse ei kaasatud rohkem välist jõudu.
Elroni müügi- ja arendusjuht Norbert Kaareste tõi välja neli punkti, mida oleks võinud rongide ja operaatorivahetuse ajal vältida, Äripäeva kommunikatsiooni ja suhtekorralduse ajakirjas Kaja.
Sel aastal liinile läinud uutes Elroni diiselrongides tekkinud probleemide tõttu on tulnud klienditeenindajaid veenda, et nad ei kaaluks töölt lahkumist.
Majandusminister Juhan Parts tunnistab, et Elroni uute rongide kasutuselevõtul tehti vigu, kuid selle asemel, et nõuda kellegi tagasiastumist, tuleks anda aega neid parandada.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.