Tallinna südames paiknev Viru Keskus uuendab tänavu sise- ja välisilmet ning kaupluste kooslust, investeerides kaheksa miljonit eurot.
Viru Keskuse juhatuse liikme Ants Vasara sõnul tulevad värskendatud keskusesse uued kaubamärgid, mida ei ole seni Eestis või Põhja- ja Baltimaades olnud. Viru Keskuses on 26 400 ruutmeetrit müügipinda, millel paikneb 109 kauplust ja teeninduskohta.
Loe
Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveebist kaubandus.ee, millal alustatakse keskuse uuendusega, millised on uued kauplused Viru Keskuses, kes lahkuvad ning miks otsustati teha selline kaupluste valik.
Seotud lood
Baltika Eesti jaemüügiettevõtte Baltman OÜ juhi Pille Põldsami sõnul puuduvad objektiivsed põhjused, miks pidi Monton Viru keskusest lahkuma.
Laienev Viru Keskus loobus osadest poodidest uue maine kujundamise eesmärgil, ütles ettevõtte juhataja Ants Vasar.
Tallinna Viru keskuse otsus mõnest poest loobuda on mõistetav, kuid omamaised ettevõtted peaksid üksteist rohkem toetama, arvab Tartu OÜ Lõunakeskus juhatuse liige Jaan Lott.
Baltika Eesti jaemüügiettevõtte Baltman OÜ juhi Pille Põldsami sõnul on nende jaoks Viru keskuse otsus Montoni poest loobuda kergelt öeldes arusaamatu.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.