Euroopa suuruselt kolmas autotootja Renault aeglustab elektriautode turule toomist, mis on järjekordne märk sellest, et tarbijate nõudlus 0-emissiooniga autode järele on väiksem autotootja plaanidest, vahendab Bloomberg.
Akudel töötava Twingo linnaauto, mida tutvustati Genfi autosõul, on pandud kalevi alla, ütles eile juhatuse liige Jerome Stoll.
„Me ei ole olukorras, kus turg järgiks meie prognoose,“ ütles ta. „Inimesed ei ole jõudnud nii kaugele, et vajaksid igapäevasõitudeks elektriautot. Inimesed peavad tundma, et neil on seda tarvis.“
„Enamus elektriauto ostjaid on rikkakad inimesed, sest nullsaastamisega autod on kallimad,“ ütles Commerzbanki analüütik Sascha Gommel. „Pigem valivad nad premium brändi autod nagu Tesla või BMW, mitte tavaelektriautod nagu Renault, kes peavad põhjendama elektriautode hinda.“
Euroopa suurima autoturu Saksamaa teedel vuras aasta algul 12 200 elektriautot. Kokku on seal registreeritud 43,9 miljonit autot. Seda on 0,1% Saksamaa kantsleri Angela Merkeli soovist, et aastakümne lõpuks oleks Saksamaal miljon elektriautot.
Seotud lood
Euroopa suuruselt kolmanda autotootja Renault' esimese poolaasta kasum kasvas 25%, kuna eurooplased eelistavad üha enam säästuautosid.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.