Euroopa suuruselt kolmanda autotootja Renault' esimese poolaasta kasum kasvas 25%, kuna eurooplased eelistavad üha enam säästuautosid.
Renault' EBITDA (kasum enne intresse, makse ja immateriaalse põhivara kulumit) kasvas tänavu esimesel poolaastal 729 miljonile eurole võrreldes 583 miljoniga aasta eest. Tulemus ületas Bloombergi poolt küsitletud analüütikute ootusi 56 miljoni euro võrra.
Peamine kasumikasvu põhjus oli ettevõtte teatel see, et aina rohkem eurooplasi eelistab odavaid Dacia brändi mudeleid. Nõnda õnnestus firmal kärpida kulusid. Renault' Rumeenia üksuse säästuautode bränd on saanud ettevõtte jaoks peamiseks kasumi teenimise allikaks.
Lisaks on Renault' kasumi kasvatamise strateegia osaks töökohtade kärpimine, palkade külmutamine ning Jaapani partneri Nissan Motoriga komponentide vahetamine.
„Tulemused on head ja veidi kõrgemad kui me ootasime,“ ütles International Strategy & Investment Groupi analüütik Erich Hauser. „See tõestab, et nende uued mudelid on edukad,“ lisas ta.
Renault' käive kukkus esimesel poolaastal 3%, 19,8 miljardile eurole. Ettevõtte teatel oli see tingitud valuutakursi muutusest.
Seotud lood
Euroopa suuruselt kolmas autotootja Renault aeglustab elektriautode turule toomist, mis on järjekordne märk sellest, et tarbijate nõudlus 0-emissiooniga autode järele on väiksem autotootja plaanidest, vahendab Bloomberg.
Jaapani suuruselt kolmas autotootja Honda Motor tõstis oma kasumiprognoosi jeenides seitsme aasta kõrgeimale tasemele, kuna kavatseb kasvatada oma uute mudelite müüki arenevatel turgudel.
Müügitulemuste paranemise tõttu USAs teenis Jaapani suuruselt teine autotootja Nissan Motor esimeses kvartalis 13,4% suurema ärikasumi kui mullu samal ajal.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.