• OMX Baltic0,51%295,51
  • OMX Riga0,63%894,17
  • OMX Tallinn0,1%1 880,43
  • OMX Vilnius0,59%1 143,74
  • S&P 5000,55%5 770,2
  • DOW 300,52%42 801,72
  • Nasdaq 0,7%18 196,22
  • FTSE 1000,13%8 691,19
  • Nikkei 2250,38%37 028,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,13
  • OMX Baltic0,51%295,51
  • OMX Riga0,63%894,17
  • OMX Tallinn0,1%1 880,43
  • OMX Vilnius0,59%1 143,74
  • S&P 5000,55%5 770,2
  • DOW 300,52%42 801,72
  • Nasdaq 0,7%18 196,22
  • FTSE 1000,13%8 691,19
  • Nikkei 2250,38%37 028,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,13
  • 19.11.16, 14:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pant: Tallinna-Helsingi tunnel on väga absurdne plaan

Tallink Grupi suuromaniku Enn Pandi sõnul on Tallinna-Helsingi tunnel absurnde plaan, mida me kindlasti ei näe lähima 50 aasta jooksul.
Laevanduskontserni Tallink Grupp suuromanik (vasakul) peab Tallinna-Helsingi tunnelit absurdseks plaaniks.
  • Laevanduskontserni Tallink Grupp suuromanik (vasakul) peab Tallinna-Helsingi tunnelit absurdseks plaaniks. Foto: Veiko Tõkman
"Ma arvan, et Tallinna-Helsingi tunnel on väga absurdne plaan ja kui tõesti Euroopa Liit annab raha sellisteks uuringuteks, siis võib ju kulutada. Kuid olgem ausad, Prantsusmaa ja Inglismaa vaheline tunnel on käinud kolm korda pankrotis ja seal elab mõlemal pool 60 miljonit elanikku. Siin elab mõlemal pool kolm miljonit elanikku. Peab natuke realistlikum olema, aga las nad unistavad," ütles Pant Ärilehele.
 
Küsimusele, kas ja kuidas mõjutaks tunnel Eesti ja Soome vahelist laevaliiklust, vastas Pant, et kuna tunnel ei tule kindlasti lähima 50 aasta jooksul, siis pole mõtet spekuleerima hakata.
 
Loe pikemalt Ärilehest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele