Eesti veebipoodide kasutatav makseäpp on suures hädas
Järgmiseks Leedu edulooks tituleeritud fintech põletas investorite raha, jäi riigile pool miljonit eurot võlgu, ei vastanud nõuetele ning läks Leedu keskpanga range kontrolli alla. Selle firma kliendid on ka mitmed Eesti veebipoed.
Leedu idufirma kevin. asutajad Pavelas Sokolovas ja Tadas Tamosiunas alustasid uhkelt, kuid äri läks allamäge. Foto: Judita Grigelytė / Verslo žinios
Krediidiasutustele esitatavate nõuetega ei suutnud toime tulla Leedu fintech-start-up nimega kevin., millele alles paar aastat tagasi ennustati ükssarviku staatust. Äripäeva vaatluse järgi kasutavad kevin.-i lahendust Eestis näiteks riiete e-pood Weekend, sanitaartehnika e-pood FEB, aga ka mitu väiksemat kauplust.
Rimi Eesti Food käivitas üsna hiljuti äriklientidele eraldi e-poe keskkonna, mis on ennast igati õigustanud. Fookusgrupi intervjuudest saadi kinnitust ärikliendi ostueelistustele, mis tavatarbija ostukorvist erineb nii mõnegi olulise kaubaartikliga.
Jaekaubandust suunab tarbija ootus, et jalutuskäigu kaugusel oleks väike vanamoeline oma kandi pood, kus oleks samas uuenduslik kiire ja mugav ostukeskkond, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.