Eesti veebipoodide kasutatav makseäpp on suures hädas
Järgmiseks Leedu edulooks tituleeritud fintech põletas investorite raha, jäi riigile pool miljonit eurot võlgu, ei vastanud nõuetele ning läks Leedu keskpanga range kontrolli alla. Selle firma kliendid on ka mitmed Eesti veebipoed.
Leedu idufirma kevin. asutajad Pavelas Sokolovas ja Tadas Tamosiunas alustasid uhkelt, kuid äri läks allamäge. Foto: Judita Grigelytė / Verslo žinios
Krediidiasutustele esitatavate nõuetega ei suutnud toime tulla Leedu fintech-start-up nimega kevin., millele alles paar aastat tagasi ennustati ükssarviku staatust. Äripäeva vaatluse järgi kasutavad kevin.-i lahendust Eestis näiteks riiete e-pood Weekend, sanitaartehnika e-pood FEB, aga ka mitu väiksemat kauplust.
Rimi Eesti Food käivitas üsna hiljuti äriklientidele eraldi e-poe keskkonna, mis on ennast igati õigustanud. Fookusgrupi intervjuudest saadi kinnitust ärikliendi ostueelistustele, mis tavatarbija ostukorvist erineb nii mõnegi olulise kaubaartikliga.
Jaekaubandust suunab tarbija ootus, et jalutuskäigu kaugusel oleks väike vanamoeline oma kandi pood, kus oleks samas uuenduslik kiire ja mugav ostukeskkond, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
Baltikumi juhtiva energiaettevõttena paistab Ignitis Group silma nii oma tugeva kasvuloo, portfelli mitmekesisuse kui tugeva dividendipoliitikaga. Vilniuse börsil noteeritud ettevõte on suutnud IPOst alates kahekordistada oma kohandatud EBITDAt ja viiekordistada oma taastuvenergia portfelli, tagades seejuures atraktiivse dividenditootluse. Ignitis Groupi investorsuhete juht Aine Riffel-Grinkevičienė jagab, mis on ettevõtte senise eduloo taga ning mida võiksid investorid oodata lähiaastatel.