Rain Transpordi omanik Toomas Raud ütles, et valdkonnas on taas maad võtma hakanud ümbrikupalkade maksmine.
- Liiklus Tallinn-Tartu maanteel. Foto: Andras Kralla / Äripaev
Raud selgitas, et transpordis on mahud langenud, turul on veoteenuse pakkumist rohkem kui nõudlust. Seetõttu on ka hinnad alla löödud. Et konkurentsis olla, on tema sõnul hakatud turul rohkem ümbrikupalka maksma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Logistika- ja transpordisektoril läheb tõesti kehvasti, Poolast-Leedust tulid odavamat teenust pakkuvad konkurendid, kohalikel tuleb väga palju pingutada, et tööd saada ja ellu jääda – ning ümbrikupalk on laiemalt levima hakanud.
Ettevõtete jooksva aasta käibearuanded näitavad, et käibekasvud on võrreldes 2023. aastaga minimaalsed või suisa olematud, kirjutab ACE Logistics Group juhataja Andres Matkur Infopanga logistika aastaraportile antud kommentaaris.
Logistikaäris on keerulised ajad
2022. majandusaastal ajaloo suurimast kahjumist teatanud transpordifirma Parme Trans oli veel hiljuti oma tulevikus kindel, kuid augusti lõpus muutus nii ettevõtte nimi kui ka juhatus, mille ainsaks liikmeks sai kriminaalse taustaga kurikuulus firmade likvideerija Kalev Nergi.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.