E-toidukabandust ootab ees suur tulevik, kuid ilma füüsilise poe toeta e-poodi pidada pole veel mõistlik, kirjutab Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro.
- Andrija Arro. Foto: Raul Mee
Kaubanduse või kauplemise puhul ei saa enam rääkida traditsioonidest. Nagu tootjad otsivad pidevalt uusi võimalusi, kuidas oma toodetega silma paista, otsib ka kaupmees täpselt sama. Kuidas teha oma kauplus või bränd selliseks, et see meeldiks võimalikult paljudele? Ja mille järgi teeb siis tarbija lõpuks otsuse, mida võtta või mida jätta?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubandus astub kaubanduskeskuste kandadele, kui teenusepakkujad suudavad tarneaega märkimisväärselt lühendada, kirjutab Omniva pakiäri juht Andre Veskimeister.
Astri Grupi nõukogu liige Silver Hage ja Colliers Internationali partner Margus Tinno arutlevad selle üle, kas kaubanduskeskused peaksid tundma muret e-kaubanduse arengu pärast ning kuidas on mõlemal võimalik edukalt toimetada.
Tulevikus näeme üha rohkem ökosüsteemina toimivaid multifunktsionaalseid arendusi, mis hõlmavad endas nii äri- kui ka elukeskkonda ning kõikvõimalikke muid kogukonnale olulisi funktsioone. Kaubandus on ja jääb selle kõige tuumaks, kirjutab Astri Grupi arendusjuht Jaan Lott.
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.