Äripäeva kolumnist-ettevõtjal Üllar "Myrakas" Priksil on nüüd toidukäru. Vaja läks vaid kasti õlut ja oma äripartnerit kiruvat naabrimeest.
- Toitlustusettevõtja Myrakas koos oma "kandilise sõbraga", mille saamislugu on sama kirev nagu Myraka käevarred. Foto: Valdo Ots
Ma ei taha kuidagimoodi väärikate majandusinimeste keskel hakata propageerima alkoholismi, aga olgem ausad – väga paljud head mõtted ja lõbusad seigad on ilmavalgust näinud just siis, kui mõnus vine on hallid ajurakud kergelt otuks rutjunud. Ei, ega palju koledat juhtub sedasi muidugi ka. Näiteks üks mu sõber ärkas rokkfestivalil jäkušottide loopimise järel võõras telgis selle peale, et ... ah, las ta jääb.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tööka augusti järel hakkab Äripäeva kolumnisti Üllar "Myrakas" Priksi toitlustusäri miinusest välja jõudma. Aga festivalid pole vennad. Kaugel sellest…
"Püsime pinnal, aga hävinguks pole palju vaja."
Mõnikord peab lapse juurest ära minema. Hinges piinad ja südames mure, siirdus noor toitlustusettevõtja ja Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks sinise mere ja kõrgete mägede poole ning jättis äri seniks partnerite kätte.
Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks sai teada, et moodsad urinaalid ei haisegi eriti palju hullemini kui teiste kauplejate telkides kärssav liha, ning nägi hulgaliselt ülespoole suunurkadega matsunud suid.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.