Tallink tõstab hindu. Tõstku aga! Konkurents võimaldab kliendil jalgadega hääletada. Ent me ei saa jätta ka suurettevõtte südamele koputamata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Efteni aktsiate baasmahust vähem märkimine ütleb rohkem Efteni pakkumise kui Balti kinnisvaraturu või laiemalt siinse majanduse kohta, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ettevõtted otsivad praeguses majandusseisus võimalusi kokkuhoiuks ja jätavad oluliste riskide vastu kindlustamata. Nii unustavad nad, et riskide realiseerumise korral võib tekkinud kahju suurus ähvardada ettevõtte toimimist või hoopistükkis selle lõpetada, hoiatab Eesti Kindlustusseltside Liit.