Teeme teed kiireks ja turvaliseks, teeme seda nüüd!
Üleskutse Eesti suuremad maanteed neljarajalisteks ehitada tiirutab nagu otsustusvõimetu autojuht ringteel, lastes ühe väljasõidu teise järel mööda. Otsustaks ometi kord ja teeks ära, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äripäeva hinnangul näeme praegu taas võimaluste akent Tallinnast Tartu, Narva ja Pärnusse viivate 2 + 2 teede väljaehitamiseks. Tegelikult oleme veendunud, et püsiv vajadus kiirema ja turvalisema ühenduse järele on sedavõrd suur, et mingit eriti soodsat akent polegi põhjust ootama jääda.
Läinud nädalal transpordiameti peadirektori ametisse astunud Priit Sauk tunnistas, et teede-ehituse kolmeks aastaks pausile panek oleks riigi poolt suur viga.
Hüppeliselt tõusnud kütusekulude tõttu pankroti veerele jõudnud bussifirmade toetamiseks läheb tänavusest ja tuleva aasta riigieelarvest erakorraliselt 15,5 miljonit eurot. Seevastu tee-ehitajate elu tuleb täpselt nii kibe, nagu nad seni kartnud on.
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.