Teeme teed kiireks ja turvaliseks, teeme seda nüüd!
Üleskutse Eesti suuremad maanteed neljarajalisteks ehitada tiirutab nagu otsustusvõimetu autojuht ringteel, lastes ühe väljasõidu teise järel mööda. Otsustaks ometi kord ja teeks ära, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äripäeva hinnangul näeme praegu taas võimaluste akent Tallinnast Tartu, Narva ja Pärnusse viivate 2 + 2 teede väljaehitamiseks. Tegelikult oleme veendunud, et püsiv vajadus kiirema ja turvalisema ühenduse järele on sedavõrd suur, et mingit eriti soodsat akent polegi põhjust ootama jääda.
Läinud nädalal transpordiameti peadirektori ametisse astunud Priit Sauk tunnistas, et teede-ehituse kolmeks aastaks pausile panek oleks riigi poolt suur viga.
Hüppeliselt tõusnud kütusekulude tõttu pankroti veerele jõudnud bussifirmade toetamiseks läheb tänavusest ja tuleva aasta riigieelarvest erakorraliselt 15,5 miljonit eurot. Seevastu tee-ehitajate elu tuleb täpselt nii kibe, nagu nad seni kartnud on.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.