Millal muutub eraisikult eraisikule müük äriks, mil tuleb tulud deklareerida ja millised ohud varitsevad nii müüjat kui ostjat, arutatakse värskes Äripäeva raadio saates “E-kaubanduse areng ja tulevik”.
- 66% regulaarsetest e-ostlejatest kasutab uuringu järgi inimeselt inimesele ostu-müügiplatvorme. Foto: Panthermedia/Scanpix
Selleks oleme saatesse kutsunud maksu- ja tolliameti tulumaksu osakonna juhataja Madis Laasi ja Põhja prefektuuri Ida-Harju jaoskonna menetlustalituse juhi Inna Toateri.
Nad avavad eraisikult eraisikule müügiga seotud tagamaid, jagavad, mis on neil erilise jälgimise all ja kuidas pettusi vältida. Juttu tuleb ka sellest, kui palju jääb riigil pettuste tõttu tulu saamata, kui palju inimestelt siiski raha välja petetakse ja mis on levinumad skeemid, millest hoiduda.
Samuti jagab maksu- ja tolliamet eraisikutele soovitusi, kuidas on kõige lihtsam tulu deklareerida.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp.
Eraisikult eraisikule müük: millal saab sellest äri ja kuidas pettustest hoiduda
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turunduslike ja käitumuslike andmete kogumist digitaalses keskkonnas mõjutavad värsked uuendused. Mida tähendavad need nii digiturundajatele kui e-poodnikele, räägime värskes “E-kaubanduse arengu ja tuleviku” saates valdkonna tipptegijaga.
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu sellest, kuidas praegune majanduslik olukord on mõjutanud tarbijate käitumist e‑kauplustes. Selleks oleme saatesse kutsunud SEB Eesti majandusanalüütiku Mihkel Nestori ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurru.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.