• OMX Baltic0,57%266,24
  • OMX Riga−1,34%872,95
  • OMX Tallinn0,11%1 691,17
  • OMX Vilnius0,42%1 019,7
  • S&P 5000,9%5 751,07
  • DOW 300,81%42 352,75
  • Nasdaq 1,22%18 137,85
  • FTSE 100−0,05%8 276,81
  • Nikkei 2251,8%39 332,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,4
  • OMX Baltic0,57%266,24
  • OMX Riga−1,34%872,95
  • OMX Tallinn0,11%1 691,17
  • OMX Vilnius0,42%1 019,7
  • S&P 5000,9%5 751,07
  • DOW 300,81%42 352,75
  • Nasdaq 1,22%18 137,85
  • FTSE 100−0,05%8 276,81
  • Nikkei 2251,8%39 332,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,4
  • 07.10.24, 10:00

Obskuurne majandus: friikartuli parfüüm ehk kuidas lõhna turunduses ära kasutada

Kui olete turunduse inimene, siis seda saadet maha magada te ei taha. Lõhnabränd on nüüd muutumas väga suureks teemaks, lubavad eksperdid.
Obskuurne majandus: friikartuli parfüüm ehk kuidas lõhna turunduses ära kasutada
  • Obskuurne majandus: friikartuli parfüüm ehk kuidas lõhna turunduses ära kasutada Foto: dpa/Scanpix
Kuidas müüa lõhna abil oma brändi, miks McDonalds on katsetanud oma restoranides melonilõhna, miks pagarikojad võiksid rohkem varahommiku asemel hoopis päeval küpsetada... Sellest kõigest kuulete saates "Obskuurne majandus". Saatejuht on Linda Eensaar

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele