Kuigi esimesed elektriautode ostjad on oma valiku teinud, on nüüd fookuses järgmiste huviliste veenmine ja valdkonna arendamine, selgitas elektromobiilsuse ürituse "ElectroMobility" peakorraldaja Jüri Luud Äripäeva raadios.
- Jüri Luud: “Ma arvan, et jõuame küll sellesse kohta, kus auto on auto.” Foto: Liis Treimann
Luud rääkis, et elektriautodeteemalised arutelud on ühiskonnas sageli polariseeritud. "Aga eks vastandumine on vist inimloomusele omane," ütles ta. "Olen pea 25 aastat olnud Apple'i kasutaja ja sattunud ja panustanud korduvalt kirglikesse vaidlustesse teemal Mac versus PC. Samamoodi toimub vastandumine elektriautode teemal," ilmestas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elektriautod ei tule enam peale nii suure hooga nagu aastaid tagasi, sest esimesed elektriautode fännid on oma ostu ära teinud ja nüüd tuleb veenda järgmisi, ütles autoauhindade ürituse Eesti Autogala korraldaja Raiko Ausmees.
Eestlased on nii leedulastest kui lätlastest aktiivsemad elektriautodega sõitjad, rääkis Neste tarneahelajuht Marina Molokova Äripäeva raadiole.
Euroopa Komisjon sai Euroopa Liidu liikmete hääletusel piisava toetuse, et kehtestada kuni 45% tariifid Hiinas toodetud elektrisõidukite impordile, kirjutas uudisteagentuur Reuters.
Kaubandussõda maailma suurmajanduste vahel jätkub, sest reedel kehtestas Euroopa Liit Saksamaa vastuseisust hoolimata Hiina elektriautodele uued ja kõrgemad imporditollid.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.