E-kaubanduse maastikul on dropshipping kujunenud üheks ahvatlevamaks ärimudeliks. Mida see tegelikult tähendab ja millised võimalusi ning riske toob see nii kaupmeestele kui tarbijatele?

- TTJA EL-i tarbija nõustamiskeskuse valdkonnajuht Heldin Malmet, saatejuht Kuldar Kullasepp (keskel) Maksekeskusest ja Hertwilli juhatuse liige Joosep Sibul. Foto: Äripäev
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" selgitatakse lahti dropshippingu põhimõtted, selle populaarsuse kasv ja tarbijakaitse aspektid.
Saatejuht
Kuldar Kullasepp Maksekeskusest uurib, kuidas
dropshipping toimib, millised on selle peamised eelised ja puudused ning kuidas eristada usaldusväärseid e-poode kahtlastest kauplejatest. Kas madalad alustamiskulud ja kiire skaleeritavus kaaluvad üles võimalikud tarneprobleemid ja madala kvaliteediga toodete riski?
Stuudios on tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse valdkonnajuht
Heldin Malmet ja veebipoe saapavabrik.ee ning
Hertwilli juhatuse liige
Joosep Sibul.
Saates tuleb ka juttu sellest, kuidas tarbijad saavad kaitsta end petuskeemide ja ebakvaliteetsete toodete eest, milline on Euroopa Liidu regulatsioonide mõju dropshippingule ning miks ka tuntud kaubamärgid kasutavad seda ärimudelit.
Dropshipping vallutab e‑kaubandust: kiire algusega kaasnevad suured riskid
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates võtame vaatluse alla tarbijakäitumise viimaste aastate kriiside taustal ning saatekülalised räägivad sellest, kuidas need muutused on mõjutanud e‑kaubandust.
Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e‑ostleja tarbijapsühholoogiast ehk sellest, mis mõjutab tarbijaid ostma ja kui hästi kasutab e‑kaupmees neid võimalusi ära.
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.