Ettevõtte protsesside digitaliseerimisest on saanud standard. Kuivõrd digitaalne allkirjastamine võimaldab toiminguid teha distantsilt, on see eriti praegusel ajal aktuaalne, kuivõrd paljud meist töötavad kodukontorist juba enam kui vaid ajutiselt mõned kuud. Kuid kas me teadvustame endale täielikult digiallkirjastamise võimalusi? On see midagi enamat, kui lihtsalt populaarne märksõna?
Võite juurelda - mida on kaugtöö protsessides seda, mida tavapärastes füüsilistes protsessides pole? Järgnevalt kirjeldame põhilisi valdkondi, kus saate digitaalseid protsesse juurutada oma organisatsioonis.
Kuidas mõjutab ajasääst teie ettevõtet?
Iga ettevõtte, olgu see väike või suur, on hädas aegavõtvate administratiivülesannetega. Minnes füüsiliselt dokumentide paberil allkirjastamiselt üle digiallkirjastamisele säästab teie jaoks märkimisväärselt aega, sest pole vajadust enam organiseerida füüsilisi kohtumisi dokumentide allkirjastamiseks.
Katri Lindau,
Dokobiti esindaja Eestis, sõnul annab allkirjade digitaalne kogumine tohutu ajasäästu eriti siis, kui tegutsete rahvusvaheliselt. Lisaks võimaldab digiallkirjastamine teie ettevõttel kiiremini edasi liikuda, sest te ei pea ootama kellegi allkirja järel.
Miks on turvalisus olulisem kui kunagi varem?
Pandeemia ajal on vajadus online-teenuste järele tohutult kasvanud, samal ajal on kasvanud ka online pettuste, varguste ja teiste kriminaalsete tegevuste hulk. Sellegipoolest on võimalus tõsta turvalisust teie äriprotsessides kasutades digiallkirjastamist. Kuidas?
Täiustatud ja kvalifitseeritud allkirjad on tehniliselt koostatud viisil, mis jätab igast muudatusest jälje.
Digitaalselt allkirjastatud dokumente on väga keeruline muuta. Veelgi enam, keegi teine ei saa teie allkirja kopeerida või kasutada.
Kulude vähendamine digiallkirjastamise abil. Kuidas?
Digiallkirjastamine ei võimalda teil mitte üksnes säästa aega samal ajal tõstes turvalisust, vaid säästab teie raha dokumentide printimiselt ja postitamiselt, samuti vähendab kulutusi tööjõule, kuivõrd teie töötajad ei pea enam printima, skänneerima, postitama dokumente. Veelgi enam, paberivabaks muutumine säästab teile raha. Ettevõtete jaoks, kes toimetavad suure hulga dokumentidega, on vahe märkimisväärne ja seega ka koheselt märgatav.
Kuidas parendab see protsesse klientide ja partneritega?
Vastavalt uuringutele ütleb 33% klienditeeninduse professionaale, et nende ettevõtted ei ole väga kiired ning 46% sõnul on suurim probleem see, et neil pole tööpäeva jooksul piisavalt aega klientidega tegeleda. Kui töötate klientidega, kes peavad dokumentide allkirjastamiseks tulema teie kontorisse, siis digiallkirjastamise võimalust pakkudes parendate te üleüldist kliendikogemust säästes oma klientide aega ning protsessi mugavamaks muutes. Teie kliendid ei ole enam sõltuvad kohast, ajast või teistest asjaoludest. Ajal, mil kõigil on kiire, on kaugtöövahendid kasutusel ennekõike protsesside lihtsustamiseks ning mugavusest on saanud üks klienditeeninduse võtmeaspekte.
Need on vaid mõned tõestatud eelised digitaliseerimiseks.
Dokobitis oleme märganud, et pandeemia ajal on üha enam ettevõtteid hakanud allkirjastatud dokumente digitaalselt haldama kasutades digiallkirju, digiallkirjastamise tark kasutamine on andnud neile ettevõtetele selge eelise.
Seotud lood
2018. aasta tõstis oluliselt vajadust vahendite järele, mis võimaldaks ettevõtetel lahti saada dokumentide printimisest, skännimisest ja nende postitamisest üle Baltikumi, tekkis vajadus pakkuda klientidele paremat asukohast sõltumatut viisi dokumentide allkirjastamiseks. Kuid see on vaid jäämäe tipp. Kuidas teostada ideaalset digitaalset protsessi üheaegselt kõigis Baltikumi riikides?
Mitmed ettevõtted on kaugtööga rakendamas uusi digitaalseid lahendusi, mitmed avastamas laiemaid kasutusalasid juba varasemalt kasutusele võetud lahenduste osas. Mis puutub digitaalsesse dokumendihaldusesse, on aga jätkuvalt veel olukordi, kus tundub, et valikuid on liiga vähe - dokumente ei saa digitaalselt allkirjastada, sest puudub lahendus, kuidas allkirju mugavalt koguda, e-postiga dokumentide edastamine ja allkirjastatud dokumentide tagasiootamine võtab tohutu aja.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.