Oleg Sõnajalg ei soovinud järgmisel nädalal vaatajateni jõudvast projektist lähemalt rääkida.
Ta selgitas, et aktsiaseltsi omanikel on «sisene kontseptsioon», mille kohaselt omanikud ei pea õigeks rääkida telekanalist enne, kui see on alustanud saateid.
Sõnajalg ütles, et TV 1 omanikel on pooleli mõned programmiga seotud läbirääkimised, mis ei mõjuta aga kanali eetrisse mineku aega.
Ta lisas, et detsembri jooksul on Eesti Sõltumatu TV juhatusel plaanis suurendada firma aktsiakapitali aktsionäride ringi laiendamise teel. 1991. aastal Eesti Kristliku TV nime all moodustatud ASi Eesti Sõltumatu TV aktsiakapital on praegu 120 000 krooni.
Juhatuse esimees ei täpsustanud, kui suures ulatuses on kavas aktsiakapitali laiendada ja kes on potentsiaalsed uued firma aktsionärid.
Oleg Sõnajalg märkis, et TV 1 on infokallakuga telekanal, kus on esikohal uudised. Samuti leiavad programmis oma koha meelelahutus ja reklaam.
Sõnajalg ütles, et reklaamimahu ja vaadatavuse poolest võrdleb TV 1 end Eesti teleturul kõige enam Tipp TVga. Uue kommertskanali läbilöögivõimes Oleg Sõnajalg enda sõnade kohaselt ei kahtle.
TV 1 saatja on paigutatud hotell Olümpia katusele. Teleprogrammi levikuala ulatub esialgu 35-- 45 kilomeetri kaugusele Tallinna südalinnast. Tulevikus on telekanali omanikel plaanis välja ehitada korralik saatjate võrk. «Usun, et esialgu jõuame oma programmiga ligikaudu 600 000 vaatajani,» prognoosis Sõnajalg.
EVTV direktor Enn Eesmaa ütles, et uuel telekanalil on turule tulek kindlasti raske. «Kuigi TV 1 pole eriti eelreklaami teinud, on mingi huvi kanali vastu vähemalt esialgu kindlasti olemas,» leidis EVTV direktor.
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.