Eesti glasuurkohukeste tootja AS Kohuke
teenis eelmisel aastal 88 miljoni krooni suuruse käibe juures üle 15 miljoni
krooni kasumit, ettevõtte kasum kasvas aastaga üle kolme korra.
Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul on ettevõte viimastel aastatel pööranud turundusele suuremat tähelepanu ja see on end õigustanud, teatas ettevõte.
„Ohtralt elevust tekitanud K-kohukese müügikampaania saavutas üle ootuste suure tähelepanu ja tõi kohukese ostjate ridadesse palju uusi inimesi, kes varem meie toodetest midagi ei teadnud. Kiirele kasvule aitas kaasa ka eksport, mille osakaal on kasvanud juba 55 protsendini müügist,” ütles Kambura.
AS Kohuke müüb oma tooteid märkide Black Mama, Kohuke ja K-kohuke all.
Seotud lood
Harju maakohus lõpetas täna 2005. aasta
kohalike omavalitsuse valimiste ajal Keskerakonnaga seostatud K-kohukese
reklaami väärteoasja menetluse väärteo tunnuste puudumise tõttu.
Keskerakonna noored käisid täna
pärastlõunal Äripäeva toimetuses K-kohukest jagamas.
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.