Eesti glasuurkohukeste tootja AS Kohuke
teenis eelmisel aastal 88 miljoni krooni suuruse käibe juures üle 15 miljoni
krooni kasumit, ettevõtte kasum kasvas aastaga üle kolme korra.
Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul on ettevõte viimastel aastatel pööranud turundusele suuremat tähelepanu ja see on end õigustanud, teatas ettevõte.
„Ohtralt elevust tekitanud K-kohukese müügikampaania saavutas üle ootuste suure tähelepanu ja tõi kohukese ostjate ridadesse palju uusi inimesi, kes varem meie toodetest midagi ei teadnud. Kiirele kasvule aitas kaasa ka eksport, mille osakaal on kasvanud juba 55 protsendini müügist,” ütles Kambura.
AS Kohuke müüb oma tooteid märkide Black Mama, Kohuke ja K-kohuke all.
Seotud lood
Harju maakohus lõpetas täna 2005. aasta
kohalike omavalitsuse valimiste ajal Keskerakonnaga seostatud K-kohukese
reklaami väärteoasja menetluse väärteo tunnuste puudumise tõttu.
Keskerakonna noored käisid täna
pärastlõunal Äripäeva toimetuses K-kohukest jagamas.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.