• OMX Baltic−0,44%269,3
  • OMX Riga−0,11%870,9
  • OMX Tallinn−0,36%1 729,5
  • OMX Vilnius−0,05%1 040,52
  • S&P 5000,02%5 985,38
  • DOW 300,11%43 958,19
  • Nasdaq −0,26%19 230,72
  • FTSE 1000,06%8 030,33
  • Nikkei 2250,1%38 761,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,96
  • OMX Baltic−0,44%269,3
  • OMX Riga−0,11%870,9
  • OMX Tallinn−0,36%1 729,5
  • OMX Vilnius−0,05%1 040,52
  • S&P 5000,02%5 985,38
  • DOW 300,11%43 958,19
  • Nasdaq −0,26%19 230,72
  • FTSE 1000,06%8 030,33
  • Nikkei 2250,1%38 761,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,96
  • 04.03.08, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saagim peab ennast Eesti brändiks

Päevaküsimusele - mis on Eesti bränd? vastas bravuuritar ning verivärske Elu24 peatoimetaja Anu Saagim, et tema ongi Eesti bränd.
President Meri mõtles oma kuulsa üleskutsega otsida Eesti Nokiat, kui toodet või kaubamärki. Äripäeva analüütik Tõnis Oja kirjutas hiljuti oma arvamusloos, et Meri mõte võis olla otsida Eesti ideed, mis oleks maailmas sama kuulus kui soomlaste Nokia.
"Peale Volkswageni põrnika ei tea mina ühtegi riigi poolt ellu kutsutud tuntud toodet, kaubamärki ega ettevõtet. Maailma tuntuimad ja elujõuliseimad ettevõtted on tekkinud ikka tänu ideele ning selle idee fanaatilisele ja järjekindlale elluviimisele," kirjutas Oja

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.08, 11:59
Sõerd: Eesti kaubamärk on töökad inimesed, puutumatu loodus ja e-teenused
Tallink Hotelsi juht Aivar Sõerd usub, et välismaailmale on Eesti tuntud töökate inimeste, puhta looduse ja e-teenuste poolest.
Uudised
  • 04.03.08, 10:35
Tank: Eesti bränd on Eesti inimene
Reklaamiagentuuri Tank juht Joel Volkovi arvates on Eesti bränd Eesti inimene.
Uudised
  • 04.03.08, 11:40
Jüri Tamm: Eesti brändi peaksime otsime pisikestest asjadest
Riigikogulase Jüri Tamme arvates on Eesti brändiks atraktiivne majanduskeskkond, hea teenindus ja turvaline keskkond.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.11.24, 09:20
Juhtimine tasakaalus: Tiina Käsi teekond ja õppetunnid Nordea tipus
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele