Riigikogulase Jüri Tamme arvates on Eesti
brändiks atraktiivne majanduskeskkond, hea teenindus ja turvaline keskkond.
Riigikogulase Jüri Tamme sõnul on Eesti siiani silma paistnud soodsa ja innovatiivse keskkonnana, kuid see aeg on juba möödumas, kus nimetatud tegurid rolli mängisid.
„Kindlasti on Tallinna vanalinn ja Eesti loodus väärtuseks. Arvan, et paljud ei tea, miks Tallinna tulla ja mida linnal pakkuda on. Peaksime samastuma Euroopa kolme ilusaima linnaga, kuna need asuvad meie naabruses ning on ühe külastusega hoomatavad,“ sõnas Tamm, lisades, et Eesti bränd ei ole kindlasti mingi sammas.
„Minu meelest oleks tore, kui hotellid pakuksid külmema ilmaga klientidele Eesti mustritega mütse ja salle. Päris pikka aega olid meil soojad ilmad, aga kui vaadata tänast ilma, oleks igati tore ja tervitatav, kui mõni hispaanlane või itaallane, minnes tutvuma vanalinna vaatamisväärsustega, saaks pähe tõmmata ja kaela siduda hotelli pakutud mütsi ja salli," vastas riigikogu liige aripaev.ee päevaküsimusele – mis on Eesti bränd?
Seotud lood
Tallink Hotelsi juht Aivar Sõerd usub, et
välismaailmale on Eesti tuntud töökate inimeste, puhta looduse ja e-teenuste
poolest.
Reklaamiagentuuri Tank juht Joel Volkovi
arvates on Eesti bränd Eesti inimene.
Päevaküsimusele - mis on Eesti bränd?
vastas bravuuritar ning verivärske Elu24 peatoimetaja Anu Saagim, et tema
ongi Eesti bränd.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.