Automüüja Veho Eesti müügijuhi Markko
Riitsalu sõnul pööravad potentsiaalsed autoostjad aina rohkem tähelepanu auto
kütusekulule.
Viimasel ajal autoostu sooviga salongi tulevad inimesed pööravad autot valides üha rohkem tähelepanu auto kütusekulu parameetritele, vahendas dv.ee
„Eks kindlasti vaadatakse oma sõiduplaane vähe kriitilisema pilguga,“ rääkis Riitsalu. Mehe sõnul tuntakse tänapäeval rohkem huvi ka mudelite kütusekulude kohta.
„Ka hübriidide vastu on juba huvi tuntud, kuid enamasti takerdub hübriidauto ost siiski hinna taha,“ põhjendas ta hübriidide kesist huvi.
„Euroopas läheb hübriidautode müük küll veidi paremini. Konkreetseid numbreid siinkohal ei ole hetkel tuua. Hübriidide suuremale edule Euroopas aitavad kindlasti kaasa erinevad maksusoodustused vastavalt riikidele,“ rääkis mees.
Riitsalu ei usu, et tulevikus kütuse tarbimine nii oluliselt väheneb, et selle tõttu kütuse hinnad langema hakkaksid.
Seotud lood
Automüüja Kia Auto turundusjuhi Kristel
Kõrgmaa sõnul eelistab eestlane eelkõige ökonoomsust ja ratsionaalsust.
Miniautodele aga tormi ei joosta ning vaevalt seda tegemagi hakatakse.
Kolm Euroopa Liidu rahandusministrit
lükkasid tagasi Prantsusmaa presidendi Nicolas Sarkozy ettepaneku langetada
liidus kütuseaktsiise.
Dv.ee kirjutab viitega biznews.lv-le, et Lukoil laseb vaatamata
pidevatele diislikütuse hinnatõusu prognoosidele selle hinda
hoopis alla.
Transpordifirmad lähevad viimaks klientide
rahakoti kallale. Diislikütus on aastaga kaks korda kallinenud, mistõttu ei ole
vedajatel enam isu pelgalt püksirihma pingutades vegeteerida.
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.