Saku Õlletehas kommunikatsioonijuhi Priit
Põikliku sõnul pööravad nad oma kodulehele suurt tähelepanu ja uus omanik hakkab
mõjutama ka veebis olevat.
„Meie firma puhul on koduleht paljude inimeste infoallikas, otsitakse infot toodete kohta. Kuna õlu ei ole vaid jook, vaid ka emotsioon, siis saadetakse selle kohta ka palju tagasisidet. Ka on oluline lehe inglisekeelne versioon, sest me ekspordime oma toodangut paljudesse riikidesse ja soov on seda intensiivistada,“ sõnas Põiklik.
Kommunikatsioonijuhi sõnul on nad veebis üritanud rahuldada ka enne Carlsbergi ülevõtmispakkumist olnud 4000 aktsionäri infonälga. „See on veebi väga tähtis osa,“ lisas ta kommenteerides Hallvarsson Halvarssoni Webranking’i edetabelit, kus Saku Õlletehase koduleht maabus 29,75 punktiga kuuendal kohal.
Ka pööravad nad suurt rõhku sotsiaalsele vastutusele. „Kui vaatate meie veebi, siis ei ole viimane uudis mitte õllest vaid ülekutse Viljandi Folgi, mille suursponsor me oleme, korralikult käituda,“ juhtis Põiklik tähelepanu nende sotsiaalkampaaniatele ja sellele, et nad üritavad inimesi harida ja ennetada alkoholi tarbimisega seotud negatiivset.
Põikliku sõnul on nende veeb juba küllalt vana ja täiesti ise välja mõeldud, siiski peagi on oodata, et see saab rohkem Saku Õlletehase omaniku Carlsbergi veebi nägu. „Neil on ka väga hea veebileht,“ lisas ta.
Põiklik leiab, et Eesti firmade veebilehed on üldiselt heal tasemel. „On erandeid, kuid see on pigem üldine firma suhtluskultuur, mis jätab soovida, näiteks prügiveofirmadel,“ lisas ta. Tema sõnul on head veebilehed Kaubamajal ja EMTl.
Seotud lood
Esmakordselt Eesti ettevõtete
ingliskeelseid veebe hinnanud Hallvarsson Halvarssoni leiab, et parim
koduleht on Eesti firmadest Tallink Groupil.
Tallinki kommunikatsiooni juhi Luulea Lääne
sõnul on kodulehe puhul kõige olulisem loogiline ja selge ülesehitus.
Peagi börsilt lahkuva Saku Õlletehase
väikeaktsionärid kogunesid täna veel viimasele erakorralisele koosolekule.
Ligikaugu 40 väikeaktsionärist suurem osa olid eakamad inimesed, nii mõnigi
avaldas nördimust.
Täna, 11. augustil toimunud Saku Õlletehase
aktsionäride erakorralisel üldkoosolekul otsustati, et firma viiakse börsilt ära
ühe kuu möödudes, teatas Saku börsile.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.