Tallinki kommunikatsiooni juhi Luulea Lääne
sõnul on kodulehe puhul kõige olulisem loogiline ja selge ülesehitus.
"Uue korporatiivkodulehe www.tallink.com väljatöötamisel võtsime arvesse nii Euroopa kui maailma standardeid, mis kajastavad ootusi just börsifirmade kodulehtede suhtes," kommenteeris kodulehe projektijuht Luulea Lääne uudist, et Hallvarsson Halvarssoni hindas nende veebi Eesti parimaks.
"Otseselt ühegi konkreetse firma kodulehest eeskuju ei võetud, kuid kindlasti saime siit-sealt täiendavat inspiratsiooni juba olemasolevatele mõtetele – kuidas teha ja kuidas mitte. Kõige olulisem oli loogiline ja selge ülesehitus, seda nii sisulises kui tehnilises mõttes. Kasutaksin siinkohal võimalust tänada meie tiimi hea töö eest," lisas ta.
"Suurematest arendusplaanidest on nii värske kodulehe puhul veel vara rääkida. Kindlasti jälgitakse kodulehe arendamisel ka edaspidi kahte primaarset suunda: hea varustatus sihtrühmadele vajaliku infoga ning kasutajasõbralikkus," lubas Lääne.
Seotud lood
Saku Õlletehas kommunikatsioonijuhi Priit
Põikliku sõnul pööravad nad oma kodulehele suurt tähelepanu ja uus omanik hakkab
mõjutama ka veebis olevat.
Esmakordselt Eesti ettevõtete
ingliskeelseid veebe hinnanud Hallvarsson Halvarssoni leiab, et parim
koduleht on Eesti firmadest Tallink Groupil.
Endine rahandusminister Taavi Veskimägi
ütles, et ainult veebilehe põhjal investeerimisotsuseid langetada ei saa,
kuid huvi korral leiab ettevõtete kohta infot piisavalt.
Ehkki Tallink põhjendab oodatust kehvemaid
majandustulemusi peamiselt kütusehindade ja intressikulude tõusuga, tundub
mulle, et Läänemere suurima laevanduskontserni peamine kirstunael on hoopis
klientide ja turuosa kaotamine Soome-Rootsi laevaliinidel ning nendel turgudel
konkurendile Viking Line'ile allajäämine.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.