Kaks päeva tegid USA autotööstuse kolm
suurt lobitööd Kongressis täiendava 25 miljardi dollarise (312 miljardi Eesti
kroonise) rahasüsti saamiseks riigilt, üritus aga nurjus.
General Motorsi (G.M.) juht Rick Wagoner, Fordi Alan Mulally ja Chrysleri Robert Nardelli astusid eile õhtul oma soovi tagasilükkamise järel Kapitooliumi künkalt alla, kirjutas Bloombergs. Nüüd on küsimuse all, kuidas USA autotööstus vastu peab, kuni jaanuari teises pooles uus kongress ja president ametisse asuvad.
Kolme suure seas on nutuseimas seisus G.M. Wall Street Journal kirjutas täna tõenäolisest võimalusest, et ettevõte peab esitama pankrotikaitse avalduse. Too on seda ise eitanud, samas rääkinud sel nädalal Kongressis rahavaru lõpukorral olevat. G.M. taoline samm kajaks läbi kogu majanduse, kirjutas WSJ.
Barack Obama on autotööstuse täiendavale päästeplaanile toetust avaldanud. Kõne all on olnud selleks raha eraldamine riikliku 700 mld dollarise (8,7 triljoni Eesti kroonise) majanduse abiprogrammi raames.
Seotud lood
Rohkem kui 5% S P 500 indeksi
aktsiatest maksavad alla 5 dollari, nagu näiteks General Motorsi, Motorola ning
Fordi aktsiad.
Kolmanda kvartali ülemaailmne automüük on
ettevõtte sõnul kukkunud 11%.
Autotootja General Motors on raskustes,
kuid isegi pankrot oleks parem kui ühinemine
Chrysleriga, kirjutab CNNMoney.
Pankroti äärel seisev maailma autotööstus
on sõidutanud valdavalt veel septembris heas seisus olnud Eesti allhankijate
tootmise viimastel nädalatel täiel kiirusel vastu seina.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.