Tallinna Vee käive kasvas IV kvartalis kümnendiku ja puhaskasum üle kolmandiku. Kasumimarginaaliks kujunes 62%, võrrelduna III kvartali 54 protsendiga.
Tallinna Vee kolme kuu käive küündis 201,8 miljoni kroonini, mida on kümnendiku jagu enam kui mullu. Puhaskasum hüppas aga koguni 35%, tõustes 125,5 miljoni kroonini. See teeb puhaskasumimarginaaliks erakordse 62%.
LHV Pank ootas ettevõtte käibeks 194 miljonit krooni ja puhaskasumiks 105 miljonit krooni.
Tallinna Vesi juhatuse esimees Ian Plenderleith rõõmustas kvartalitulemuste üle ka ise.
“Neljanda kvartali tugevaid majandustulemusi mõjutasid eelkõige kaks asjaolu - tänu uute kanalisatsioonitorustike valmimisele teenis ettevõte liitumistega seotud
täiendavat tulu ning samuti rakendati ettevõtte suhtes 0,5-kordse saastetasudekoefitsiendi soodustust lämmastiku eemaldamise eest reoveest, vähendadessuurepäraste keskkonna-alaste tootmistulemuste tõttu ettevõtte poolt makstavaidsaastetasusid,” kommenteeris Plenderleith börsile saadetud teates.
Eile valmistas oma tulemustega positiivse üllatuse mäletatavasti Norma, veidi enam kui nädal tagasi võis optimistlike signaale välja lugeda ka Tallinki aruandest.
Seotud lood
Tallinna Vee aktsionär Tõnis Rüütel rõõmustas Tallinna börsi tõusmise üle ning loodab enda Tallinna Vee aktsiatelt saada kopsakaid dividende.
Tänased Tallinna Vee majandustulemused näitasid veelkord konkurentsiameti õigeid järeldusi, et kasum on liiga kõrge, rõhutas konkurentsiameti peadirektor Märt Ots.
Ei ole Eestis teist nii vastuolulist ettevõtet, kui on Tallinna Vesi. Investoritele on see õnn ja tarbijaile ebaõnn - mida suurem kasumimarginaal, seda suurem kasum ja kobedamad dividendid aktsionäridele. Tarbijate jaoks tähendab see samal ajal kallimat teenust. Tallinna Vee kasumimarginaal püstitab aina uusi rekordeid, jõudes eelmise aasta viimases kvartalis 62 protsendini. See on selge märk, et vee hind on kõvasti omanike poole kaldu.
Tallinna Vesi saatis börsiteate, milles lubab oma aktsionäre ja avalikkust õiguskantsleri ettepaneku osas teavitada kohe, kui ettevõttel endal on rohkem infot toimuva kohta.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.