14 riigikogu liiget esitasid majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsile arupärimise saarte ja mandri vahelise parvlaevaliikluse tuleviku kohta.
Kes ja millal viis läbi analüüsi või tasuvusuuringu enne ainuaktsionäri otsust soetada riigile neli parvlaeva, küsivad Inara Luigas, Andres Anvelt, Indrek Saar, Rein Randver, Neeme Suur, Heljo Pikhof, Eiki Nestor, Helmen Kütt, Jaan Õunapuu, Kalev Kotkas, Deniss Boroditš, Rainer Vakra, Lembit Kaljuvee ja Kalle Laanet, kirjutas
Saarte Hääl.
Teiseks pärivad nad, kuidas tagab AS Tallinna Sadam turumajanduse tingimustes projektile sektori keskmise aastase tasuvuse; samuti uurivad, kas riigihanke korraldamine nelja uue laeva projekteerimiseks, ehitamiseks ja liinile saatmiseks 1. oktoobril 2016 pole lootusetult hilinenud ja kuidas on ministeerium kasutanud 600 000 eurot, mis riigikogu eraldas tänavu liinigraafikute tihendamiseks.
Kalle Laaneti sõnul on olukord selline, et riigikogu liikmeil pole muud võimalust majandusministeeriumist teabe saamiseks, kui esitada ametlik arupärimine, sest "vastuste andmisest keeldutakse või aetakse teadlikku häma".
"Küsime lihtsaid küsimusi, et mitte olla aasta või paari pärast olukorras, kus on taas hunnik raha ära kulutatud ja teenus on vastupidi plaanidele hoopis halvenenud," viitasid riigikogu liikmed pressiavalduses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!