Itaalia 1150dollariliste kingade tootja ei tunne klientidest puudust. Aastaga kasvas ettevõtte müük 29 protsenti.
Müügikasvu vedas Aasia ja kriisist räsitud Euroopa, vahendab Bloomberg.
Ettevõtte aastakäive kasvas 3,3 miljardile eurole. Analüütikud ootasid 3,31 miljardi eurost käivet. Ilma valuutakursi kõikumisteta kasvas käive 23 protsenti.
Detsembris teatas Prada, et nad on kindlad positiivses aastatulemuses, kuna ostjad kulutasid rohkem luksuskaupadele ning Aasia turistid aitasid Euroopa nõudlust. Neljanda kvartali käibe aastane kasv oli 14 protsenti.
„Meie brändi tugevus, võimekus välja lugeda ja ennetada turutrende ning üleilmne müügivõrk loovad aluse pikaajaliseks kasvustrateegiaks,“ ütles Prada juhatuse esimees Patrizio Bertelli.
Aastakäive kasvas Itaalias 19 protsenti, mujal Euroopas 33 protsenti ja Aasias 23 protsenti. Ameerikas oli kasv 15 protsenti ja Jaapanis kaheksa protsenti.
Jaanuari lõpus oli Pradal 461 poodi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.